Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Koncern Heinz widzi ogromny potencjał polskiego rynku

14 proc. przychodów koncern Heinz realizuje na rynkach rozwijających się. Do 2013 r. znaczenie tych regionów ma wzrosnąć - udział w sprzedaży ogólnoświatowej wyniesie 20 proc. przychodów. Wśród sześciu obszarów o największym potencjale wiceprezes Heinza Chris Warmoth wymienia Polskę.

Koncern Heinz widzi ogromny potencjał polskiego rynku
fot. businessweek.com

Obecnie 60 proc. sprzedaży koncern osiąga na rynkach zagranicznych, przy czym 14 proc, czyli w roku podatkowym 2009 1,4 mld USD, jest generowanych przez rynki wschodzące. Ponadto 3 z 15 najlepiej sprzedających się marek są produkowane na rynkach wschodzących.

Wśród sześciu najważniejszych regionów, z którymi Heinz wiąże nadzieje znalzała się Polska, Ameryka Łacińska, Rosja, Chiny, Indie i Indonezja. 

Polska, Chiny i Indie generują obecnie 150 mln USD sprzedaży. Na tych rynkach Heinz widzi szczególny potencjał w rozwoju marki Complain.

Ameryka Łacińska, co stanowi 300 mln USD w dziale sprzedaży firmy, jest ściśle monitorowane przez Indonezji, z najlepiej sprzedających się

- Jesteśmy zadowoleni z wyników osiągniętych na rynkach wschodzących, ale uważamy, że najlepsze czasy są jeszcze przed nami - komentował Warmoth.

W Polsce Heinz jest obecny dzisiaj z marką Heinz i Pudliszki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Heinz RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • zecer 2009-12-18 19:53:43
    Albo pisał ten artykuł analfabeta albo znowu dała o sobie znać amatorszczyzna. Ktoś mi powie o co chodzi w 5 tym akapicie?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.184.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!