Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole

strefa premium

Konsumenci, zwłaszcza w pandemii, szukają prozdrowotnych produktów. Rozmowa z Bonduelle Polska

  • Autor: Albert Katana
  • Data: 19-01-2022, 11:55
- Dzisiaj, w dobie pandemii, rośnie świadomość wpływu poszczególnych składników na organizm człowieka, dlatego prozdrowotne odżywianie nabiera ogromnego znaczenia - mówi Mariusz Andrzejczak, dyrektor sprzedaży Bonduelle Polska S.A.
Konsumenci, zwłaszcza w pandemii, szukają prozdrowotnych produktów. Rozmowa z Bonduelle Polska
Mariusz Andrzejczak, dyrektor sprzedaży Bonduelle Polska S.A. opowiada o historii marki i znaczeniu polskiego rynku dla całej grupy/fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

  • Zapraszamy na rozmowę z Mariuszem Andrzejczakiem, dyrektorem sprzedaży Bonduelle Polska S.A. o historii firmy i marki, jej planach rozwoju i znaczeniu polskiego rynku dla koncernu.
  • Dzisiaj Bonduelle to organizacja posiadająca oddziały w 100 krajach, zatrudniająca 15 tys. pracowników, z obrotami blisko 2,8 mld €.
  • Ponad 61% Polaków deklaruje, że je warzywa przynajmniej raz dziennie, w tej kwestii prawie dogoniliśmy Europę, bo tutaj ten średni wskaźnik wynosi 64%.

PS.pl: Bonduelle to obecnie synonim kukurydzy w puszce, historia firmy zaczęła się jednak od ginu. Jak to się stało, że rodzina Bonduelle zrezygnowała z pewnego biznesu jakim jest produkcja alkoholu i zaczęła puszkować fasolę?

Mariusz Andrzejczak, dyrektor sprzedaży Bonduelle Polska S.A.: Bonduelle to jeden ze światowych liderów w dziedzinie żywności roślinnej. Historia firmy zaczęła się w 1853 roku na północy Francji. Dwóch przyjaciół, Louis-Antoine Bonduelle oraz Louis Lesaffre-Roussel podjęło współpracę. Początek ich działań był związany z nabyciem ziemi w Renescure oraz stworzeniem farmy rolnej zajmującej się destylowaniem alkoholu zbożowego i ginu, a także hodowlą bydła. Po kilkudziesięciu latach doświadczeń związanych z prowadzeniem różnych przedsięwzięć farmerskich, następcy założycieli firmy, bracia  Pierre i Benoît Bonduelle, postanowili w 1926 roku uruchomić produkcję groszku w puszkach. I to jak się później okazało była bardzo dobra decyzja. Od 1947 roku, kiedy to narodziła się marka Bonduelle trwa dynamiczny rozwój firmy, poprzez poszerzanie obecności o nowe kraje, kontynenty, a także rozbudowywanie technologii produkcyjnych o warzywa świeże i mrożone. Dzisiaj Bonduelle to organizacja posiadająca swe oddziały w 100 krajach, zatrudniająca 15 tys. pracowników, z obrotami blisko 2,8 mld €.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!