Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Kotaniec: Patriotyzm konsumencki w Polsce jest bardzo silny

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-07-2017, 15:44
- W Polsce patriotyzm konsumencki jest bardzo silny. Szczególnie jeśli chodzi o produkty spożywcze. Polskie społeczeństwo to świadomy i dojrzały konsument, który z pełną odpowiedzialnością podejmuje decyzje zakupowe. I oczywiście cena nadal jest bardzo istotna – niemniej jednak Polacy czytają etykiety i kierują się ‘polskością’ przy wyborze produktów - zapewnia w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark/ fot. materiały prasowe.
Kotaniec:  Patriotyzm konsumencki w Polsce jest bardzo silny
Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark/ fot. materiały prasowe

- Jako Polska firma z ‘krwi i kości’ z wielkim zaangażowaniem obserwujemy trend patriotyzmu konsumenckiego i śledzimy kierunek jego rozwoju. Chętnie angażujemy się w działania, które budują świadomość dlaczego warto kupować polskie produkty a przede wszystkim jak rozpoznawać, które produkty są rzeczywiście polskie. Bo w tym obszarze jest jeszcze sporo do nadrobienia - zapewnia Łukasz Kotaniec.

Firma Folwark powstała w 1991 r. Początkowo zatrudniając kilka osób zajmowała się jedynie produkcją majonezu. Od 2015 r., kontynuuje działalność pod nazwą Kotaniec oferując sosy dla konsumentów, gastronomii oraz przemysłu.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!