Kotaniec: Patriotyzm konsumencki w Polsce jest bardzo silny
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 21-07-2017, 15:44

- Jako Polska firma z ‘krwi i kości’ z wielkim zaangażowaniem obserwujemy trend patriotyzmu konsumenckiego i śledzimy kierunek jego rozwoju. Chętnie angażujemy się w działania, które budują świadomość dlaczego warto kupować polskie produkty a przede wszystkim jak rozpoznawać, które produkty są rzeczywiście polskie. Bo w tym obszarze jest jeszcze sporo do nadrobienia - zapewnia Łukasz Kotaniec.
Firma Folwark powstała w 1991 r. Początkowo zatrudniając kilka osób zajmowała się jedynie produkcją majonezu. Od 2015 r., kontynuuje działalność pod nazwą Kotaniec oferując sosy dla konsumentów, gastronomii oraz przemysłu.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Kotaniec: Sektor HoReCa to jeden z głównych naszych odbiorców
-
Folwark rozszerza ofertę o zestaw dressingów
-
Kotaniec skupia się na rozwoju oferty i eksportu
-
Nowa linia podwójnych paluszków z sosami Folwark
-
Kotaniec: Konsumenci szukają sposobów na łatwe przygotowanie dań
-
Kotaniec: Polacy doceniają polskie, szukają polskich produktów
-
Roleski: Polska żywność jest coraz lepiej postrzegana za granicą (wideo)
-
Roleski poszerza ofertę produktów prozdrowotnych
-
Kotaniec: Sytuacja związana ze wzrostem cen jaj nie ułatwia nam pracy
-
Fanex: Polacy otwierają się na nowe, często egzotyczne, smaki
komentarze (0)