Kotaniec: Wielu nowych klientów trafia do nas przez media społecznościowe
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 29-09-2017, 14:49

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Pierwszymi kanałami, w których zaistniała marka Folwark to HoReCa oraz przetwórstwo spożywcze.
- Przez wiele lat koncentrowaliśmy się na umacnianiu swojej pozycji właśnie w tych obszarach. Nasze portfolio dostosowywane było do potrzeb szefów kuchni i producentów z branży mięsnej, rybnej i owocowo warzywnej. Często produkty sprzedawane były często pod marką własną więc marka Folwark nie była znana. W odpowiedzi na potrzeby rynku w 2014 r. wprowadziliśmy do oferty sosy przeznaczone dla konsumentów. Opakowania 450 ml 10 najpopularniejszych smaków szybko znalazły odbiorców w sieciach handlowych zarówno w kanale tradycyjnym jak i nowoczesnym - mówi Łukasz Kotaniec.
komentarze (1)
Też mam doświadczenie jak zaskakująco dużo klientów hurtowych pozyskałem przez FB, jestem zdania że warto iść w tym kierunku
Odpowiedz