Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

KraftHeinz Polska: W marcu zanotowaliśmy wzrost sprzedaży o kilkadziesiąt procent rdr (wideo)

- Według danych firmy Nielsen sprzedaż wszystkich naszych kategorii w marcu mocno wzrosła, nieporównywalnie do poprzednich miesięcy. Szczególną popularnością cieszyły się produkty z dłuższym terminem przydatności do spożycia. Te kategorie wrosły o kilkadziesiąt procent rok do roku - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Rafał Walendzik, dyrektor zarządzający, członek zarządu KraftHeinz Polska.

KraftHeinz Polska: W marcu zanotowaliśmy wzrost sprzedaży o kilkadziesiąt procent rdr (wideo)
Rafał Walendzik, dyrektor zarządzający, członek zarządu KraftHeinz Polska

Od lat mówi się o tym, że grillowanie to sport narodowy Polaków. Czy tegoroczna Majówka i cały sezon grillowy będą inne niż w poprzednich latach? 

Badania pokazują, że Polacy zapewniają, że zamierzają intensywnie grillować w tym sezonie. W tym kontekście najchętniej sięgają po takie produkty spożywcze jak: piwo, mięso oraz ketchup. Do tego, w związku z tym, że wielu Polaków zrezygnuje w tym roku ze standardowych wakacji, grillowanie będzie dominującą letnią rozrywką polskich konsumentów. 

W jaki sposób Heinz przygotowuje się do otwarcia sezonu grillowego?

Zwiększyliśmy produkcję ketchupów i sosów zarówno marki Pudliszki jak i marki Heinz. Przewidujemy, że popyt będzie w tym sezonie większy niż w poprzednich latach, dlatego zagwarantowaliśmy sobie lepsze miejsca ekspozycyjne w sklepach. Zamierzamy również wprowadzić w tym roku kilka nowości produktowych, m.n. nowe sosy Heinz. Dla konsumentów planujemy różne loterie i akcje promocyjne. 

Jak wygląda obecnie sprzedaż Państwa produktów? Które kategorie notują wzrost sprzedaży?

Dzielimy nasze produkty na dwie grupy - jedna grupa to marka Pudliszki dominująca w kategorii ketchupów, druga - marka Heinz obecna w sosach i ketchupach. Według danych firmy Nielsen sprzedaż wszystkich naszych kategorii w marcu mocno wzrosła, nieporównywalnie do poprzednich miesięcy. Szczególną popularnością cieszyły się produkty z dłuższym terminem przydatności do spożycia. Te kategorie wrosły o kilkadziesiąt procent rok do roku.

Polacy słyną z zamiłowania do gromadzenia zapasów spożywczych w obliczu kryzysu i było to widoczne w decyzjach zakupowych konsumentów w marcu. 

Większość kategorii, w których obecna jest marka Pudliszki, czyli: sosy, makarony, ketchupy, dania gotowe, to są kategorie, które obecnie bardzo rosną w stosunku do ubiegłego roku i są bardzo często kupowane w obecnej kryzysowej sytuacji przez polskich konsumentów.

Rok 2020 to 100-lecie marki Pudliszki. Jak firma będzie celebrować ten jubileusz?

To okrągła fajna rocznica dla marki. W związku z tym przygotowaliśmy wiele atrakcji na poziomie zarówno sprzedaży jak i samego konsumenta. Szykujemy działania promocyjne we wszystkich naszych kategoriach i zamierzamy hucznie świętować. 

 

fot. Pudliszki

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Heinz Kraft Polska RSS ALERT    /    Rafał Walendzik RSS ALERT    /    grill RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    Pudliszki RSS ALERT    /    KraftHeinz Polska RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • keczup 2020-05-03 21:33:22
    Przestańcie sypać tyle soli do ketchupu to może znowu zacznę kupować. 1,5 g/100g w zupełności wystarczy!!!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.154.129
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!