Limitowana edycja ketchupu Heinz z Edem Sheeranem niedługo dostępna w Polsce
Marka Heinz, znana na świecie głównie jako producent kultowego ketchupu, świętuje w tym roku 150 rocznicę powstania. Ketchup Heinz jest znany i lubiany nie tylko przez zwykłych konsumentów, ale także przez celebrytów. Jednym z największych fanów Heinz jest muzyk Ed Sheeran, który z okazji 150 urodzin marki zaproponował jej współpracę.

Powiązane tematy:
Ed Sheeran poinformował ostatnio swoich fanów na Instagramie o szczegółach dotyczących współpracy z marką Heinz. Jednym z jej kluczowych punktów jest wypuszczenie na rynek limitowanej serii ketchupu, dedykowanej muzykowi. Na etykiecie EDCHUP-u, bo tak nazywa się ekskluzywna edycja, pojawi się stworzony specjalnie na potrzeby kampanii emotikon „tomoji” – pomidor z fryzurą i okularami, charakterystycznymi dla Eda Sheerana.
Limitowana edycja butelki pojawi się też w Polsce. Będzie dostępna od połowy czerwca w sklepach na terenie całego kraju – aż do wyczerpania zapasów.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Sheeran od wielu lat jest wielkim miłośnikiem ketchupu Heinz, o czym wielokrotnie pisał na swoich social mediach. Jednym z wymogów dotyczących miejsc, w których muzyk gra koncerty, jest przygotowanie butelki ketchupu Heinz, żeby Ed zawsze miał ją pod ręką. Jakiś czas temu muzyk postanowił przenieść swoje uczucie na nowy poziom wyrazu i wytatuował sobie etykietę ketchupu na ramieniu, żeby jak twierdzi „mieć ją zawsze przy sobie”.



Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.