Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Makarony Polskie: W USA widzimy duże szanse w sprzedaży dżemów i syropów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 18-02-2013, 14:29
Przedsiębiorcy, którzy planują eksportować na rynek amerykański przede wszystkim powinni uzbroić się w cierpliwość podczas zdobywania uprawnień, certyfikatów i dostosowywania produktów do skomplikowanych i odmiennych od europejskich wymogów - uważa Malwina Trzcińska, Export & B2B Sales Specialist w spółce Makarony Polskie.
Makarony Polskie: W USA widzimy duże szanse w sprzedaży dżemów i syropów
Malwina Trzcińska, Export Sales Acting Director

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jej zdaniem ważne może okazać się zapoznanie się z listą dozwolonych dodatków smakowych, barwników itd., która niekiedy znacząco różni się od tej uznawanej w Europie. - Proponowałabym również rozpoczęcie eksportu od kontaktów z dystrybutorami, którymi często są Polacy działający zarówno na rynku polskim jak również bezpośrednio w USA - mówi Malwina Trzcińska.

Jak ocenia, na rynku amerykańskim konkurować można głównie jakością produktu. - Obserwujemy zmianę stylu życia na prozdrowotny, zwiększa się świadomość konsumentów, coraz częściej są oni w stanie zapłacić więcej za produkt lepszej jakości - mówi.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!