Roleski - jakość bez kompromisów
- Nasze produkty tworzymy zatem z myślą o innym konsumencie niż korporacje. Mam nadzieję, że konsumentów wymagających bardziej wyjątkowych produktów będzie coraz więcej - dodaje Marek Roleski.
Potwierdza, że firma Roleski działa zupełnie inaczej niż korporacje.
- Kluczem do sukcesu jest ciągłe dbanie o satysfakcje klienta bez względu na zmieniające się okoliczności. Dlatego jednym z głównych punktów, z którymi nigdy nie idziemy na kompromis, jest jakość naszych produktów - mówi.
Marek Roleski. "Nie kierujemy uwagi na wygrywanie z konkurencją"
Majonez Roleski, choć ma ogólnopolską rozpoznawalność, to w udziałach rynkowych wyraźnie ustępuje Winiarom i Kieleckiemu.
- My nie gramy przeciw Nestlé. Tworzymy i dostarczamy wybitne sosy, musztardy i majonezy dla konsumentów. Nie znaczy to, że nie mamy szans mieć większych udziałów w rynku niż największe koncerny. Chcemy jednak, żeby zależało to od wyborów konsumenckich, a nie np. agresywnej polityki promocyjnej. Nasza uwaga skierowana jest na jakość produktu i zaspokajanie potrzeb konsumentów, a nie wygrywanie z konkurencją - dodaje Marek Roleski w wywiadzie dla Forbes.
Sosy mają wielki potencjał
W przypadku musztardy udało się w większym stopniu zdominować rynek.
- Jesteśmy niewątpliwie ekspertami, jeśli chodzi o proces wytwarzania musztard. W efekcie nasze musztardy mają licznych i lojalnych konsumentów. Jak ważne są indywidualne gusta widać po tym, że konsumenci mają często wybrany jeden ulubiony smak i są jemu wierni. W oparciu o podobne założenie tworzymy w tej chwili naszą ofertę sosów. Trudno nie zauważyć, że reakcje konsumentów są podobne - mówi.
Dodaje, że w najbliższej przyszłości firma będzie równie znana z sosów, jak jest teraz znana z musztard. Tym bardziej, że trend wzrostowy w tej kategorii jest bardzo mocny. - Sosy mają wielki potencjał - potwierdza Marek Roleski w wywiadzie dla Forbes.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (0)