Marka Vegeta rozszerza portfolio
- Autor: pr
- Data: 21-05-2014, 14:26
Rynek kostek bulionowych charakteryzuje się stabilnością, zarówno pod względem wartości, jak i wielkości, utrzymując się na poziomie około 240 mln zł. Wśród konsumentów największą popularnością cieszy się smak drobiowy, stanowiący około jednej trzeciej rynku bulionów. Badania pokazują, że duże grono respondentów deklaruje stosowanie kostek rosołowych przynajmniej raz w tygodniu, a kostki rosołowe wykorzystywane są jako dodatek do zup, sosów oraz innych dań.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Powiązane tematy:
-
Vegeta Natur z nową kampanią promocyjną
-
Vegeta bez dodatku glutaminianu sodu
-
Nowość - Vegeta bez glutaminianu sodu
-
25 października przypada Światowy Dzień Makaronu
-
Prezes Podravka Polska: Polska jest dla nas jednym z kluczowych rynków
-
Podravka promowana w kampanii telewizyjnej
-
Trzy produkty BIO z pomidorami od Podravki
-
Vegeta obchodzi 60 urodziny
-
Podravka wprowadza do oferty makarony, których ugotowanie zajmuje 2 minuty
-
Ajvar Podravka z trzema nowymi smakami past warzywnych
komentarze (2)
Ale to już było i nie wróci więcej ..... Po 10 latach wielkie come back ? Skupcie się raczej na przyprawach a nie popełniajcie błędów z przeszłości .... przecież ile się sprzedało tyle wracało ze sklepów ....
OdpowiedzA ja myślałam, że Vegeta to bohater japońskiego serialu animowanego z przełomu lat 80 i 90 - Dragon Ball Z. Taki brunet z zakolami w niebieskim uniformie.
Odpowiedz