• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Mars Polska: Rynek dań gotowych i sosów czeka dynamiczny rozwój

Faktem jest, że na przestrzeni kilku ostatnich lat polski rynek dań gotowych i sosów nie odnotował wyraźnego wzrostu wartościowego. Ta sytuacja powinna się jednak stopniowo zmieniać, a jej dynamiczny rozwój związany będzie przede wszystkim z przekształcającym się stylem życia i modelem konsumenckim - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Konrad Łazęcki, Food Portfolio Manager Mars Polska.
  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-06-2012, 10:27
Mars Polska: Rynek dań gotowych i sosów czeka dynamiczny rozwój
Mars Polska jest właścicielem marek Uncle Bens oraz Dolmio

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Coraz większe tempo życia i związany z nim brak wolnego czasu sprawia, że Polacy chętniej niż jeszcze kilka lat temu sięgają po gotowe sosy, które za każdym razem gwarantują dobry efekt, a ich receptura coraz częściej opiera się jedynie na naturalnych składnikach - tłumaczy Konrad Łazęcki.

Jak dodaje, nie bez znaczenia jest również fakt, że zmienia się model typowej rodziny. - Coraz więcej mamy singli oraz młodych par bez dzieci, a tacy konsumenci chętnie w przygotowywanych posiłkach używają właśnie gotowych rozwiązań. Kolejnym czynnikiem wzrostu konsumpcji dań gotowych jest też coraz większa otwartość Polaków na zagraniczne kuchnie, głównie orientalne - potwierdza ekspert Mars Polska.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Junior Brand Manager 2012-09-26 12:57:11

    oczywiście impaktowość komunikacji w samplu wypowiedzi to mission impossible, ale co to dla Ciebie

    Odpowiedz
  • Junior Brand Manager 2 2012-09-26 16:34:55

    wykorzystanie ampli z itemów w kategorii kosztów oraz timingu w celach trade\'owch wcale nie określa mission impossible, więc nie rozumiem, co mi konkretniu imputujesz

    Odpowiedz
  • Wujek Ben 2012-09-26 16:37:25

    o, dziękujemy ci ekspercie MARS, za twe bystre spostrzeżenia

    Odpowiedz
  • charakteryzujący się różnym stopniem otwartości na innowacje 2012-09-26 16:47:46

    wasze crossowe przepychanki nie upgradują impaktu wypowiedzi w skali pierwotnej, tylko w tzw.local junior brain manager area, a więc grupa WOW powinna skonstatować przekaz... czyli for me to nie mission impassible

    Odpowiedz
  • C.D.J. Brand Menager 2012-09-26 16:49:54

    Itemy spożywcze charakteryzują się różnym stopniem otwartości na innowacje. Podtrzymuję. Lecz liczy się targeting expercie! Open mind ASAP. BDW jak każdy Prawdziwy Polak enjoy chleb ze smalcem.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!