Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Marwit: Chcemy inwestować głównie w naszą markę oraz w sprzedaż

Marwit ma dość klarowny plan rozwoju. - Nie planujemy na tą chwilę żadnych przejęć. Planujemy natomiast nakłady marketingowe, promocje w miejscach sprzedaży oraz reklamy. Chcemy inwestować głównie w naszą markę oraz w sprzedaż, ale w tych miejscach, gdzie jesteśmy już dostępni poprzez lepsze wykorzystanie dostępnych powierzchni sprzedażowych i poprawę rotacji naszych produktów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Beata Dobkowska, główny technolog w firmie Marwit.

Marwit: Chcemy inwestować głównie w naszą markę oraz w sprzedaż
Zdaniem przedstawicielki firmy Marwit, rynek owoców i warzyw może skorzystać na Euro 2012

Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
Data: 28-03-2012, 12:10

- Dodatkowym celem jest zdobycie nowych konsumentów, ale właśnie w punktach, które już działają. Nasze moce produkcyjne są wystarczające i zabezpieczone, stąd chwilę obecną nie potrzebujemy rozwoju w tej dziedzinie - dodaje Beata Dobkowska.

Jej zdaniem, konsumenci są coraz bardziej świadomi jeśli chodzi o odżywianie i będą prawdopodobnie zmieniać swoje nawyki żywieniowe, co powinno w jakimś stopniu wpłynąć na rozwój branży owocowo-warzywnej. - Ten proces nie jest jednak procesem skokowym, tylko rozłożonym w czasie, więc może to nie być zauważalne w danym roku - mówi przedstawicielka firmy Marwit.

Jak przyznaje dużo tematów związanych z perspektywą rozwoju rynku owocowo-warzywnego jest uzależnionych od płodów rolnych, które zależą w większej mierze od warunków pogodowych. - Warunki pogodowe mają bowiem bardzo duży wpływ na to jaka będzie dostępność poszczególnych surowców, a co za tym idzie jakie będą ich ceny. Także główne zagrożenia dla tej branży to możliwość wystąpienia niskiej dostępności surowca przy wysokiej jego cenie - komentuje nasza rozmówczyni.

- Szansą dla branży może być natomiast może być zbliżające się Euro 2012 - pośrednio być może skorzysta na tym wydarzeniu także rynek owocowo-warzywny. Wszystko zależy też od relacji cen różnych owoców dostępnych na rynku - dodaje przedstawicielka firmy Marwit.

Marwit jest liderem na polskim rynku niepasteryzowanych soków świeżych. Firma produkuje także surówki owocowo-warzywne, miksy sałat, owocowe smoothie oraz porcjowane owocowe i warzywa (marchewki, melony, ananasy).

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marwit RSS ALERT    /    marchew RSS ALERT    /    owoce RSS ALERT    /    warzywa RSS ALERT    /    soki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.102.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!