Marwit wchodzi w nowy segment rynku warzywnego
Marwit rozszerza ofertę o nowy segment produktów, wprowadzając na rynek gotowe do spożycia sałaty.

- Marka Marwit jest na tyle silna i rozpoznawalna, aby rozbudować jej portfel o produkty w innych kategoriach. Nasze działania poprzedziliśmy analizami, w których pytaliśmy konsumentów, jak postrzegają markę Marwit i czy nie widzą przeszkód, aby pod jej szyldem pojawiły się inne produkty. Skorzystaliśmy z sugestii konsumentów i odpowiedzieliśmy na ich zapotrzebowanie - tłumaczy Hubert Seliwiak, kierownik marketingu w firmie Marwit.
Mieszanki Sałat raz, dwa, trzy firmy Marwit w sezonie zimowym są dostępne w czterech różnych wersjach smakowych. Według przedstawicieli spółki, Sałaty raz, dwa, trzy są adresowane do osób aktywnych, które mają niewiele wolnego czasu, a jednocześnie dbają o jakość spożywanych produktów.
