Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

McCain stawia na innowacje

- Kryzys ekonomiczny to okres trudny dla całego rynku, który weryfikuje siłę i wartości zbudowane przez poszczególne marki, ale także siłę poszczególnych przedsiębiorstw. W trudnym ekonomicznie okresie szczególną wagę przykładamy do obszarów, kluczowych w naszej strategii. Chodzi o innowacje, zaangażowanie w sprawy ludzi i naszej planety oraz ożywienie branży rolniczej i wzmożenie wysiłków w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Katarzyna Woźniak, product manager retail CE w McCain Poland.

- Wzbogacanie wiedzy fachowej za sprawą innowacji to jeden z kluczowych czynników przyczyniających się do osiągnięcia dobrych wyników pomimo trudnych czasów. Innowacje produktowe w znacznej mierze zorientowane są na poprawę żywieniowych aspektów produktów ziemniaczanych oraz wprowadzanie nowych kategorii produktów. Przykładem może zmiana naszego oleju, na olej słonecznikowy, dzięki czemu dokonaliśmy kolejnej znacznej redukcji tłuszczów nasyconych. Obecnie ich poziom nie przekracza 20 proc. Wprowadzamy obecnie na rynek produkty niepodsmażane, które odpowiadają na potrzeby użytkowników końcowych w gastronomii - mówi serwisowi Katarzyna Woźniak.

McCain dostarcza produkty do 3 segmentów rynku: handlu detalicznego, gastronomii oraz sieci restauracji szybkiej obsługi. Nasza dystrybucja zorganizowana jest w skali całego kraju w każdym z tych segmentów i bazuje na dostawach bezpośrednich ( np. do międzynarodowych sieci detalicznych) lub za pośrednictwem hurtowników i dystrybutorów produktów mrożonych.

W Polsce największym obszarem biznesu jest rynek gastronomiczny i stanowi ok. 2/3 sprzedaży produktów McCain na rynku polskim. W skali Europy obrót na każdym z trzech rynków ( handel detaliczny, gastronomia i sieci restauracji szybkiej obsługi) stanowi ok. 1/3 całego biznesu.

McCain swój rozwój opiera o 3 filary: nowe rynki, nowe produkty i przejęcia innych firm. - W obecnym czasie nie mamy planów akwizycyjnych w Polsce, a działania rozwojowe skupiamy na nowych produktach i innowacjach oraz nowych rynkach - mówi Katrzyna Woźniak.

W ostatnich latach McCain zbudował fabrykę w Indiach oraz w Chinach. Oba te rynki obecnie odznaczają się największą dynamiką wzrostu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

McCain Polska RSS ALERT    /    frytki RSS ALERT    /    ziemniaki RSS ALERT    /    gastronomia RSS ALERT    /    restauracje RSS ALERT    /    hurtownie RSS ALERT    /    olej słonecznikowy RSS ALERT    /    innowacje RSS ALERT    /    innowacyjność RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!