MediaCom wygrał w przetargu Grupy Hortex na obsługę budżetu mediowego
- Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
- Data: 14-01-2019, 11:36

Hortex to jedna z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek spożywczych. Chce inspirować konsumentów do lepszego i pysznego odżywiania.
MediaCom (GroupM / WPP) będzie odpowiadać za kompleksową obsługę kampanii mediowych Hortexu, w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów dla klienta w kanałach off-line i digital (od lutego b.r.). Natomiast wchodząca w skład domu mediowego jednostka MediaCom Business Science będzie realizowała dla Hortexu projekty z zakresu modelowania ekonometrycznego.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Dom mediowy MediaCom Warszawa działa na polskim rynku od 1996 r. Do jego klientów należą m.in. P&G, Teva, Polpharma, PLAY, TCCC, Mars, Danone Group, PSA, Adidas, Tesco, Netia SA, Manta, iRobot.
Wraz z Mindshare i Wavemaker (powstały z połączenia domów mediowych: MEC i Maxus) wchodzi w skład GroupM, będącej operacyjnym ramieniem WPP.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Powiązane tematy:
-
Nowy prezes Maczfit Foods. Macieja Lubiaka zastąpi były prezes Grupy Hortex
-
Hortex wychodzi z Rosji
-
Grupa Hortex: Nowy zarząd i struktury
-
Polski Ogród wypowiedział firmie, działającej na prawie rosyjskim, licencję dot. znaku Hortex
-
Grupa Hortex: Branża napojowa ma za sobą trudne miesiące
-
Ceny energii rosną. Hortex: Soki i napoje będą droższe
-
Polacy pokochali smoothie. Wartość tego rynku sięga 150 mln zł
-
Grupa Hortex: Pandemia to szansa, z której skorzystaliśmy
-
Hortex chce wyłączenia napojów z systemu NutriScore
-
Lody Horteksu tylko sezonowo. Spółka jest w procesie podziału
komentarze (0)