Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

MediaCom wygrał w przetargu Grupy Hortex na obsługę budżetu mediowego

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 14-01-2019, 11:36
Dom mediowy MediaCom wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Grupy Hortex. Poza planowaniem i zakupem kampanii mediowych (off-line i digital), MediaCom będzie również świadczył usługi w zakresie modelowania ekonometrycznego. Współpraca rozpoczyna się od lutego b.r.
MediaCom wygrał w przetargu Grupy Hortex na obsługę budżetu mediowego
fot. materiały prasowe

Hortex to jedna z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek spożywczych. Chce inspirować konsumentów do lepszego i pysznego odżywiania. 

MediaCom (GroupM / WPP) będzie odpowiadać za kompleksową obsługę kampanii mediowych Hortexu, w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów dla klienta w kanałach off-line i digital (od lutego b.r.). Natomiast wchodząca w skład domu mediowego jednostka MediaCom Business Science będzie realizowała dla Hortexu projekty z zakresu modelowania ekonometrycznego.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Dom mediowy MediaCom Warszawa działa na polskim rynku od 1996 r. Do jego klientów należą m.in. P&G, Teva, Polpharma, PLAY, TCCC, Mars, Danone Group,  PSA, Adidas, Tesco, Netia SA, Manta, iRobot.

Wraz z Mindshare i Wavemaker (powstały z połączenia domów mediowych: MEC i Maxus) wchodzi w skład GroupM, będącej operacyjnym ramieniem WPP.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!