Mintel: Fermentacja przeżywa renesans w skali globalnej. Wraca moda na kiszonki!
- Autor: Magda Brzózka; www.portalspozywczy.pl
- Data: 02-08-2017, 10:50

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- W skali lokalnej, w kontekście rynku polskiego, obserwujemy ponowne włączanie do codziennych jadłospisów tradycyjnych kiszonek takich jak kiszona kapusta czy ogórki kiszone. Konsumenci coraz chętniej eksperymentują także z innymi składnikami, częściej również kisząc samodzielnie w domu - zapewnia ekspertka firmy Mintel.
Jej zdaniem takie ‘powroty do przeszłości’ idealnie wpisują się w jeden z globalnych trendów firmy Mintel na rok 2017 – ‘In Tradition We Trust’, czyli ‘Wierzymy w Tradycję’, mówiący o tym, że większe grono konsumentów poszukuje obecnie poczucia bezpieczeństwa i autentyczności płynącego z inspiracji tradycyjnymi recepturami, smakami i formatami. Moda na kiszenie związana jest także z zainteresowaniem żywnością naturalnie funkcjonalną, ze szczególnym uwzględnieniem produktów, które poprawiają komfort trawienny - dodaje Honorata Jarocka, senior food and drink analyst w firmie Mintel.
komentarze (0)