Na Ukrainie przeprowadzimy kampanie promujące polskie makarony i jabłka
- Autor: Rzeczpospolita
- Data: 06-10-2011, 08:08
Listę zaakceptowanych programów promocyjnych na rynkach poza Wspólnotą Bruksela przedstawi tradycyjnie w listopadzie. Udało się nam już jednak ustalić, że będą wśród nich dwie kampanie z Polski: "Makarony Europy" oraz "Jabłka każdego dnia". Ich autorzy - Polska Izba Makaronu oraz Związek Sadowników RP - chcą przeprowadzić kampanie promocyjne na Ukrainie. Łączna wartość obu programów wyniesie 7 mln euro, czyli ponad 30 mln zł. Połowę tej kwoty dostaniemy od Unii. Kolejne 30 proc. pochodzić będzie z budżetu krajowego. Resztę wyłożą producenci.
Powiązane tematy:
-
Ceny zbóż biją rekordy. Jak wpłynie to na rynek makaronów?
-
Ceny pszenicy i jaj mocno w górę. Czy czekają nas podwyżki cen makaronów? (wywiad)
-
Makarony Polskie chwalą się sprzedażą. Akwizycja i dania gotowe wywindowały wyniki
-
Na rynku spożywczym widać wzmożony popyt
-
Gwałtowne wzrosty cen surowców: Producenci makaronów mocno zaniepokojeni
-
Resort rolnictwa planuje dopłaty do skupu jabłek deserowych
-
MRiRW potwierdza: Egipt zainteresowany zakupem polskiego ziarna i jabłek
-
Kantar: najpopularniejsze wśród polskich konsumentów owoce i warzywa w marcu
-
Duży producent makaronu zostaje w Rosji. "Naszą misją jest żywienie ludzi"
-
Czy produkty z czystą etykietą mają rację bytu w dobie inflacji?
komentarze (0)