Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Nestle oskarża Knorr o wprowadzanie konsumentów w błąd

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 26-03-2013, 10:48
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że hasło "Nr 1 w Polsce" w telewizyjnym spocie zup Knorr Rozkosze Podniebienia (Unilever Polska) mogło wprowadzać odbiorców w błąd. Skargę na reklamę złożył konkurencyjny producent, Nestle Polska - podały wirtualnemedia.pl.

Slogan "Nr 1 w Polsce" w spocie zup Knorr Rozkosze Podniebienia - produkowanych przez Unilever Polska - dotyczył ich wersji Francuska Zupa Cebulowa. Hasłu na ekranie towarzyszył niewielki dopisek: "Unilever za Nielsen, sprzedaż w sztukach zup cebulowych w Polsce, X 2011 - IX 2012". Zdaniem Nestle Polska to dopowiedzenie zostało zapisane tak małą czcionką, że stało się niezauważalne dla odbiorców. Koncern zwrócił uwagę, że w reklamie przytaczane są dane z okresu X 2011-1X 2012, co nie jest miarodajne, ponieważ w sierpniu ub.r. w sprzedaży pojawiła się Francuska Zupa Cebulowa "Winiary Pomysł na...." (produkowana przez Nestle).

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Komisja Etyki Reklamy przychyliła się do pierwszego zarzutu Nestlé, orzekając, że slogan „Nr 1 w Polsce" z wyjaśnieniem zapisanym małym druczkiem naruszyło kodeks branżowy.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!