Nestle oskarża Knorr o wprowadzanie konsumentów w błąd
- Autor: wirtualnemedia.pl
- Data: 26-03-2013, 10:48
Slogan "Nr 1 w Polsce" w spocie zup Knorr Rozkosze Podniebienia - produkowanych przez Unilever Polska - dotyczył ich wersji Francuska Zupa Cebulowa. Hasłu na ekranie towarzyszył niewielki dopisek: "Unilever za Nielsen, sprzedaż w sztukach zup cebulowych w Polsce, X 2011 - IX 2012". Zdaniem Nestle Polska to dopowiedzenie zostało zapisane tak małą czcionką, że stało się niezauważalne dla odbiorców. Koncern zwrócił uwagę, że w reklamie przytaczane są dane z okresu X 2011-1X 2012, co nie jest miarodajne, ponieważ w sierpniu ub.r. w sprzedaży pojawiła się Francuska Zupa Cebulowa "Winiary Pomysł na...." (produkowana przez Nestle).
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Komisja Etyki Reklamy przychyliła się do pierwszego zarzutu Nestlé, orzekając, że slogan „Nr 1 w Polsce" z wyjaśnieniem zapisanym małym druczkiem naruszyło kodeks branżowy.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Profi inwestuje w zupy i pasztety. W planach nowe kategorie
-
Knorr: Gorący Kubek stworzył rynek zup instant w Polsce
-
Unilever: Produkcja lodów drożeje. Czego może spodziewać sie rynek?
-
Jak Gorący Kubek Knorr wykreował segment zupek instant w Polsce?
-
Rynek lodów będzie nadal rósł. Konsumenci mają coraz większe oczekiwania
-
Ponad pół tony kokainy znaleziono w fabryce Nestle. Czy trafiła do produktów?
-
Nowości stanowią bardzo istotną część sprzedaży słodyczy
-
Nestlé odczuło skutki wojny. Koncern podnosi ceny produktów na całym świecie
-
Unilever sam sobie nakłada ograniczenia: koniec reklam skierowanych do dzieci poniżej 16 lat
-
Nestle znów ma problem. Gryzonie w zakładzie i tajemnicze zgony we Francji
komentarze (0)