Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Nielsen zapowiada, że nadchodzi trend healthy 2.0.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 12-02-2019, 14:28
- Trend healthy mocno rozwija się i samo mówienie o tym, że produkt nie zawiera wybranych składników czy niezdrowych elementów już nie jest nowością czy wyróżniającym się elementem propozycji. Healthy 2.0. – nowa fala omawianego trendu, idzie w kierunku wzbogacenia, wygody i odkrywania lokalnych składników na nowo - zapewnia Aliaksandr Baradzin, ekspert ds. innowacji w Nielsenie.
Nielsen zapowiada, że nadchodzi trend healthy 2.0.
Na zdj. Aliaksandr Baradzin, ekspert ds. innowacji w Nielsenie/ fot. mat. pras.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Od kilku lat na świecie króluje trend healthy.

- Polska nie jest wyjątkiem i na rodzimym rynku też obserwujemy te zmiany. Chodzi nie tylko o aktualizację oferty sklepów i dodanie większej liczby produktów świeżych i organicznych – wyścig w kierunku mety z napisem healthy dotyczy również (jeśli nie przede wszystkim) producentów i konsumentów. Producenci przy tworzeniu nowych produktów coraz większą uwagę skupiają na składzie i korzyściach płynących z naturalnych składników - mówi Aliaksandr Baradzin.

Dalsza część artykułu (89%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!