Warzywa to hi, dlatego łowiczowy spot „Więcej warzyw” jest wyśpiewywany do melodii niepodważalnego przeboju Backstreet Boys – „Everybody”. Marka zachęca do wzbogacania swojej diety w warzywa, a w sosach spaghetti serwuje ich prawie kilogram (850 g na słoik 500 g).

- Bohaterowie tej radosnej kampanii to różni ludzie, którym w życiu towarzyszą właśnie warzywa. Czy to na polu uprawnym, podczas dostarczania plonów, w sklepie, czy przy obiedzie – zachęcają, by jeść więcej warzyw - napisano w komunikacie prasowym. 

Kampania obejmuje emisję spotu w telewizji i w radiu, działania digitalowe, w tym w social mediach, a także komunikację na ekranach bankomatów.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl


Największa konferencja poświęcona sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce 7-8 listopada 2022 • Warszawa • Hotel Sheraton Grand Warsaw

Zarejestruj się!