Nowy dyrektor działu słodyczy w Nestle Polska
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 20-06-2014, 15:33
Wojciech Osiński rozpoczął karierę w Nestlé w 1997 roku w Kaliszu. W ciągu kolejnych 9 lat zdobył doświadczenie marketingowe, budując markę Winiary i będąc odpowiedzialnym za różne kategorie Desery, produkty Instant czy „Pomysł na..." .
W 2007 roku objął stanowisko Kierownika Marketingu w Nestlé Baltics, gdzie odpowiadał za marketing Nestle kulinarów, słodyczy oraz kawy w krajach bałtyckich.
We wrześniu 2009 Wojciech Osiński powrócił do Nestlé Polska SA i dołączył do Działu Słodyczy, gdzie rozwijał marki KitKat oraz Lion. W grudniu 2011 roku został nominowany na stanowisko Kierownika Marketingu WINIARY. Jest absolwentem kierunku Zarzadzanie i Marketing na Wydziale Prawa i Administracji UAM w Poznaniu.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Nestlé odczuło skutki wojny. Koncern podnosi ceny produktów na całym świecie
-
Nestle znów ma problem. Gryzonie w zakładzie i tajemnicze zgony we Francji
-
Winiary vs. Kielecki: Który majonez wygrał przed Wielkanocą?
-
Ten majonez budzi najwięcej dobrych emocji w sieci. To nie Kielecki ani Winiary
-
casualowy piątek
Kielecki vs Winiary: majonezowe pojedynki powracają przed Wielkanocą
-
Jak mocno ucierpiał wizerunek Nestle w marcu 2022?
-
Nestle i Unilever mocno podnoszą ceny w Rosji. "Efekt wielu czynników"
-
Jakie marki i produkty należą do Nestle?
-
Nestle Polska każe pracownikom blokować negatywne komentarze. "Standardowa praktyka wielu firm"
-
Konsumencki bojkot zaszkodzi właścicielowi marki Winiary? Nestle w ogniu krytyki
- Mleczarnia z Ciechanowa kupiła zakład w Ozorkowie
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
komentarze (0)