Nowy zarząd, nowa strategia. Hortex chce rosnąć szybciej niż segment soków i mrożonek - wywiad z prezesem Grupy
- Autor: Magda Brzózka, Paulina Mroziak; www.portalspozywczy.pl
- Data: 19-11-2018, 16:02
Grupa Hortex ma nowy zarząd, który z kolei ma nową strategię rozwoju dla marki i firmy. - Hortex to firma, która ma ogromny potencjał, świetną rozpoznawalną markę. To firma, która ma produkty, które są gotowe do zwiększenia swojej skali na rynku. I to jest to wyzwanie: co zrobić, żeby firma rosła i to w taki sposób, który odpowiada naszym oczekiwaniom. A ambicje są takie, by rosnąć powyżej kategorii, w których działa. Naszą odpowiedzią będzie innowacyjność, a przez to atrakcyjność dla konsumentów - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Paweł Gurgul, prezes Grupy Hortex.
Paweł Gurgul, prezes Grupy Hortex; fot. PTWP
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Od czerwca 2018 r. zarządza pan Grupą Hortex. Jaki Hortex Pan zastał i na czym skupiał Pan działania przez ostatnie pół roku. Jakie wyzwania stoją przed nowym zarządem firmy – legendy jaką jest Grupa Hortex?
Konstytuowanie nowego zarządu w spółce to swego rodzaju audyt dla nowego zarządu to praca analityczna, sprawdzenie tego o czym jest dana organizacja.
Dalsza część artykułu (97%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (2)
A co ze starym Prezesem Kurpiszem? czy jeszcze zyje?
OdpowiedzZaprezentowane dane dot.wzrostu 6% są marketingowe. Skoro w Rosji wczesniej byliście liderem a sprzedaż stanowiła ponad 50%
Odpowiedz