Oerlemans: Klient HoReCa kieruje się jakością i powtarzalnością produktu
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 11-01-2017, 14:37

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Zdaniem Pawła Baranowskiego rynek HoReCa jest bardzo perspektywicznym kanałem sprzedaży dla producentów i przetwórców żywności. W przypadku firmy Oerlemans był też głównym obszarem, na którym budowano markę. Poza rynkiem gastronomicznym firma działa również w sektorze produktów detalicznych i przemysłowych.
– Dzięki temu, że rośnie zamożność społeczeństwa, rynek dostaw do HoReCa będzie nadal w kolejnych latach dynamicznie się rozwijał. Ludzie coraz chętniej i częściej spędzają czas w restauracjach. To pozwala patrzeć optymistycznie w przyszłość jeśli chodzi o wzrost sprzedaży. Brak centralizacji pozwala na stabilny rozwój, co w przypadku coraz bardziej scentralizowanego rynku detalicznego i krótkoterminowych kontraktów nie jest takie pewne. Ponadto presja cenowa nie jest tu tak silna, dzięki czemu rynek HoReCa jest zdecydowanie bardziej profitowy. Niemniej rynek HoReCa wymaga bardzo wielu działań , zaangażowania oraz znajomości specyfiki rynku , aby zbudować i utrzymać swoja pozycję – mówi z-ca dyrektora ds. Handlu Oerlemans Foods Polska.
komentarze (0)