Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Owoce i warzywa

Oerlemans: Klient HoReCa kieruje się jakością i powtarzalnością produktu

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-01-2017, 14:37
- Odbiorcy HoReCa coraz częściej poszukują nowych niestandardowych produktów, które mogą serwować swoim klientom na talerzu. Często są to produkty z Dalekiego Wschodu lub produkty kiedyś używane przez naszych przodków, a obecnie wracające do łask. Kucharze mają dostęp do wiedzy o kuchni międzykulturowej opartej na bardzo szerokim wachlarzu produktów i chcą te produkty mieć w swojej ofercie – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Paweł Baranowski, z-ca dyrektora ds. handlu Oerlemans Foods Polska Sp. z o.o.
Oerlemans: Klient HoReCa kieruje się jakością i powtarzalnością produktu
fot. shutterstock.com

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zdaniem Pawła Baranowskiego rynek HoReCa jest bardzo perspektywicznym kanałem sprzedaży dla producentów i przetwórców żywności. W przypadku firmy Oerlemans był też głównym obszarem, na którym budowano markę. Poza rynkiem gastronomicznym firma działa również w sektorze produktów detalicznych i przemysłowych.

– Dzięki temu, że rośnie zamożność społeczeństwa,  rynek dostaw do HoReCa będzie nadal w kolejnych latach dynamicznie się rozwijał. Ludzie coraz chętniej i częściej spędzają czas w restauracjach. To pozwala patrzeć optymistycznie w przyszłość jeśli chodzi o wzrost sprzedaży. Brak centralizacji pozwala na stabilny rozwój, co w przypadku coraz bardziej scentralizowanego rynku detalicznego i krótkoterminowych kontraktów nie jest takie pewne. Ponadto presja cenowa nie jest tu tak silna, dzięki czemu rynek HoReCa jest zdecydowanie bardziej profitowy. Niemniej rynek HoReCa wymaga bardzo wielu działań , zaangażowania oraz znajomości specyfiki rynku , aby zbudować i utrzymać swoja pozycję – mówi z-ca dyrektora ds. Handlu Oerlemans Foods Polska.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!