Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Oryginalny Sok: Od połowy marca dostęp do środków ochrony jest ograniczony a ceny wzrosły

- Największym wyzwaniem przed jakim stanęliśmy jest utrzymanie wydajności procesu sprzedaży naszych produktów, nasi handlowcy codziennie odwiedzają około 30-40 punktów dlatego również otrzymali środki ochrony osobistej ale dostęp do punktów handlowych jest utrudniony. Kolejne wyzwanie to oczywiście utrzymanie płynności finansowej firmy, kryzys gospodarczy codziennie się powiększa a najgorsze dopiero nadejdzie - mówi Krystian Krystoforski, manager ds. marketingu i PR w firmie Biurkom Flampol Sp. z o.o., właściciela marki Oryginalny Sok.

Oryginalny Sok: Od połowy marca dostęp do środków ochrony jest  ograniczony a ceny wzrosły
fot. materiały prasowe

Czy w związku ze zmieniającą się sytuacją epidemiologiczną w Polsce i narastającymi obawami Polaków, obserwują Państwo wzmożone zainteresowanie zakupami soków, przetworów?

Premiera przetworów przewidziana była na III dekadę marca i w związku z panującą sytuacją zdecydowaliśmy się przełożyć datę wdrożenia przetworów. Odnośnie soków sytuacja jest różna w zależności od kanału sprzedaży, w sektorze HoReCa, hotele, gastronomia oraz szkoły czy ośrodki sportowe z oczywistych względów nie dokonują w ogóle zakupów więc sprzedaż spadła o 100% natomiast jeśli chodzi o sklepy detaliczne to znacząco wzrasta sprzedaż soków w dużych opakowaniach 1L oraz 3L.

Czy w związku z ryzykiem rozprzestrzeniania się koronawirusa zwiększyliście produkcję?

Nasza firma od początku dba o odpowiedni stok magazynowy zarówno surowców, materiałów pomocniczych oraz już gotowych soków dlatego mamy na magazynach zapas na kilka tygodni sprzedaży oraz kolejne kilka tygodni produkcji więc na razie nie zwiększamy produkcji.

31 marca premier Mateusz Morawiecki ogłosił wprowadzenie kolejnych  zaostrzeń w związku z pandemią koronawirusa. Od 2 kwietnia stanowiska pracy poszczególnych osób muszą być oddalone od siebie o co najmniej 1,5 metra. Zapis ten można "obejść", ale tylko pod warunkiem zapewniania środków ochrony osobistej związanej ze zwalczaniem epidemii. Jakie są to środki w Państwa firmie?

Cały dział administracyjny pracuje zdalnie natomiast hala produkcyjna oraz maszyny są bardzo nowoczesne i nie wymagają obsługi dużej liczby osób dzięki czemu zawsze pomiędzy pracownikami jest odstęp większy niż 2 metry. Dodatkowo firma wyposażyła pracowników w maseczki, jednorazowe rękawiczki, specjalne fartuchy ochronne, okulary, hełmy, obuwie ochronne oraz utworzyliśmy stanowiska dezynfekcji rąk i każdy z pracowników otrzymał płyn do dezynfekcji rąk do domu. Kolejnym krokiem ochronnym jest nie wpuszczanie na teren zakładu osób trzecich nie zatrudnionych w naszej firmie.

Jak wygląda dostępność takich środków ochrony i ich ceny?

Od połowy marca dostęp do środków ochrony jest mocno ograniczony natomiast ceny wzrosły dwu lub nawet trzy krotnie. Natomiast z rozmów z naszymi dostawcami środków ochrony wynika, że systematycznie uzupełniają magazyny i będą w stanie utrzymać ciągłość dostępności w swojej ofercie.

więcej informacji:

Oryginalny Sok RSS ALERT    /    Krystian Krystoforski RSS ALERT    /    Biurkom Flampol RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.132.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!