Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Oryginalny Sok: Podatek cukrowy to dla nas duża szansa!

- Po wprowadzeniu podatku cukrowego ceny soków NFC są porównywalne do napojów, co zdecydowanie jest dla nas szansą. A w połączeniu z edukacją konsumentów oraz coraz większym trendem na czytanie etykiet otwiera przed nami wiele możliwości i stawia ciekawe perspektywy - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Krystian Krystoforski, manager ds. marketingu i PR w firmie Biurkom Flampol, która jest właścicielem marki OryginalnySok.

Oryginalny Sok: Podatek cukrowy to dla nas duża szansa!
Krystian Krystoforski Manager ds. Marketingu I PR/ fot. materiały prasowe

Podatek cukrowy to wyrok czy szansa dla firmy takiej jest Wasza - Biurkom Flampol Sp. z o.o. i marki Oryginalny sok oraz OryginalnaSpiżarnia? 

Zdecydowanie szansa. Soki NFC które zgodnie z prawem nie mogą wprost informować konsumentów o tym że nie ma w nich dodatku cukru lub barwników od samego początku toczą ,,bitwę’’ na półkach sklepowych ze sztucznymi dużo tańszymi produktami o wybór klienta, natomiast klient zastanawia się dlaczego litrowa butelka soku NFC kosztuje 8 – 10 zł a obok stoi półtora litrowy karton gdzie też jest napisane 100% i kosztuje 4 zł. Po wprowadzeniu podatku cukrowego ceny soków NFC są porównywalne do napojów co zdecydowanie jest dla nas szansą a w połączeniu z edukacją konsumentów oraz coraz większym trendem na czytanie etykiet otwiera przed nami wiele możliwości i stawia ciekawe perspektywy.

2020 r. – jaki to był czas dla Waszej firmy? Co marka zyskała co straciła przez pandemię?

2020 na pewno był wyjątkowy. Ze względu na to, że to był dopiero 4 rok działalności marki Oryginalny Sok każdy rok był dla nas wyjątkowy pod względem m.in. dynamiki sprzedaży czy dostosowywania się do sytuacji rynkowej. Natomiast rok 2020 był wyjątkowy przede wszystkim pod względem braku stabilizacji i ogólnej niepewności rynkowej. A także co chwile zmieniających się zasad, np. wprowadzenie godzin dla seniorów. Sytuacja pandemii postawiła przed nami wiele wyzwań. M.in. poszukanie nowych odbiorców w sytuacji zamknięcia szkół czy branży gastronomicznej.

Stworzenie mechanizmu skutecznego zabezpieczenia i ochrony naszych pracowników, którzy byli bardzo narażeni na wirusa. Handlowcy codziennie odwiedzają kilkanaście sklepów i spotykają się z wieloma osobami. Na szczęście zrobiliśmy to bardzo skutecznie, ponieważ odnotowaliśmy tylko pojedyncze przypadki zarażeń wśród naszych pracowników. Ten miniony rok zmobilizował nas też do wdrożenia nowych rozwiązań ponieważ w grudniu ruszył nasz sklep internetowy i poprzez naszą stronę internetową można zamówić nasze produkty z dostawą pod drzwi. Finalnie mimo tych wszystkich wyzwań pod względem wyników był to podobny rok do 2019, co bardzo nas cieszy.

Jak 2020 zweryfikował strategię firmy i plany rozwoju – planowaliście rozwój nowej marki – czy to był dobry czas na jej wprowadzenie na rynek? Jak do tego podeszła firmy, rynek a jak konsumenci?

więcej informacji:

Oryginalny Sok RSS ALERT    /    Krystian Krystoforski RSS ALERT    /    podatek cukrowy RSS ALERT    /    Biurkom Flampol RSS ALERT    /    OryginalnaSpiżarnia RSS ALERT

KOMENTARZE (10)

  • Bulba 2021-01-22 15:50:04
    Nie, ludzie przestana pic takie rzeczy w ogole, przerzuca sie na wody... od co.
    • Xx 2021-01-22 16:55:03
      Dlaczego mają się przerzucić ? Jak ktoś pije to pije i cena nie gra roli przynajmniej u mnie
    • Karol 2021-01-22 19:22:57
      A co ciebie obchodzi co pije? Ja ciebie nie chce wysyłać do obozu koncentracyjnego bo uważam, że wodę piją tylko zwierzęta.
      • Woda 2021-01-23 16:30:55
        Wodę piją też ludzie, którzy dbają i swoje zdrowie. Ja już wiem, że będę musiała pić częściej wodę, bo albo napój będzie absurdalnie drogi, albo z mniejszą ilością cukru i analogicznie z większą ilością słodzika. Jedna marka moich ulubionych napojów tak zrobiła, że niby mniej cukru. Kupiłam kilka różnych smaków i żadnego nie dopiłam, bo wszystko mi zachodzi chemią i smak się zepsuł. Tfuu!
      • naspi 2021-01-25 15:42:30
        To nie jedz też warzyw i mięsa bo zwierzęta też to jedzą przecież
  • Robert 2021-01-22 16:04:01
    **,
  • Ana 2021-01-23 17:40:18
    Jestem wzruszona. Jak bardzo martwią się wszyscy o moje zdrowie ,wszak cukier szkodzi.
  • PolishWoodpecker 2021-01-24 16:23:24
    A ja od lat sam sobie soki wyciskam.... i w zadnym sklepie za żadne pieniądze nie kupię takiego soku!!! (Po wyciśnięciu soku, juz po 15min. pewne aminokwasy się utleniają czyniąc napój z godziny na godzinę mniej wartościowym.... w koncu zostaje kolorowa słodka woda z kilkoma witaminami, czyli to, co w sklepach kupujecie...)
    • Ela 2021-01-24 21:18:19
      Ja też sama robię soki i to od lat.
      • Ola 2021-01-25 12:51:12
        nie widać po Tobie tego

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.36.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!