Owoce i piwa kraftowe? Nowy pomysł na promocję piw z dodatkiem owoców jagodowych
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 03-06-2019, 09:19
Modę na owoce jagodowe stworzył ART#8 Strawberry Berliner Weisse. Trend podbił SALAMANDER Blackcurrant Berliner Weisse – owoc współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Plantatorów Czarnych Porzeczek. Był promowany w 15 krajach. SALAMANDER Blueberry Berliner Weisse był prezentowany na największych targach owocowych na świecie Fruit Logistica (luty 2018) oraz na Global Berry Congress w Rotterdamie (marzec 2018). Warzony wspólne z plantatorami Polish Berry Cooperative – ART#16 Blueberry Foreign Extra Stout NITRO był oficjalnym piwem największej na świecie Konferencji Borówkowej 2018. Konferencji organizowanej corocznie w Polsce! Wspólnym piwem plantatorów malin i wrocławskich piwowarów jest WRCLW Raspberry Rye RIS. Mocny Russian Imperial Stout, z nutami kawy i czekolady, z dodatkiem naturalnego, tłoczonego soku z polskich, soczystych malin. Powstało nowe, intensywne piwo, kolejny eksportowy hit.
Na degustacje piw zdecydowało się już wiele lokali w całej Polsce. Wciąż można dołączyć.
Promocja owoców jagodowych odbywa się w ramach kampanii "Czas na polskie superowoce!" Kolejne weekendowe akcje zapraszające na piwa malinowe i porzeczkowe odbędą się w lipcu oraz na przełomie sierpnia - 1 września. Współpraca plantatorów i piwowarów to kolejny pomysł obu branż na wymianę doświadczeń i promocję walorów różnych odmian.
Kooperacja producentów i przetwórców to sprawdzony przepis na powstanie nowych produktów. Produkcja owoców jagodowych i piwny kraft to przykłady wybitnych kompetencji produkcyjnych i sukcesów eksportowych.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Polacy piją mniej piwa. Ale segment premium zyskuje. Pinta chwali sie wynikiem
-
Lioforte: Trend na zdrowe przekąski szansą dla liofilizowanych owoców
-
Sadownicy zaniepokojeni wzrostem kosztów produkcji. Sięgają 20-40 proc.
-
Warszawski Festiwal Piwa powraca na Legię. Wiosenna edycja już w marcu
-
Mazurska Manufaktura S.A. zebrała 1,4 mln zł i wystartuje na NewConnect
-
Wsparcie dla Ukrainy. Możliwe większe zapotrzebowanie na owoce i warzywa
-
Pandemia zaszkodziła małym browarom. Za to wzrosła wartość sprzedaży i wciąż powstają nowe
-
Polskie truskawki dostępne cały rok?
-
Mamy wyraźne ożywienie w sprzedaży piw kraftowych w HoReCa (wywiad)
-
Nowe podejście do promocji owoców i warzyw
komentarze (0)