• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Paula chce wejść z naturalnymi przekąskami Crispy do dużych sieci handlowych

- Doświadczenie w produkcji naturalnych dodatków do żywności już mamy, teraz musimy się nauczyć sprzedaży. Dlatego negocjujemy z sieciami handlowymi, to nie są łatwe rozmowy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Adam Radaś, współwłaściciel FPH Paula.
  • Autor: Magdalena Brzózka, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-05-2010, 09:18
Paula chce wejść z naturalnymi przekąskami Crispy do dużych sieci handlowych

- Naszym głównym zadaniem na najbliższe miesiące jest zbudowanie dystrybucji - mówi Adam Radaś.

Obecnie owocowo-warzywne przekąski Crispy są dostępne w szkołach i przedszkolach na terenie całej Polski oraz w takich sieciach jak: Bomi, Społem, Lewiatan, Chata Polska, Kaufland i Stokrotka, produkty są też dostępne w sklepach ze zdrową żywnością.

- Chcemy przekonać m.in. takie sieci jak Tesco, Carrefour czy Biedronka do naszych produktów i brandu Crispy. Chociaż jest to czasochłonne, bo pojawienie się nowego gracza na rynku zazwyczaj stawia przed nim większe wymagania. To sieci dyktują warunki współpracy. Dla nas najłatwiej byłoby sprzedawać w handlu nowoczesnym, ze względu na wolumeny sprzedaży, jednak zaufanie do marki Crispy w sieciach musimy budować od podstaw, co zajmie nam trochę czasu - mówi Adam Radaś.

Władze Pauli twierdzą, że teraz jest odpowiedni moment, żeby wejść do sieci. - Mamy wyjątkowy produkt a nie mamy konkurencji ani w Polsce ani na świecie - mówi Adam Radaś.

Zdaniem przedstawiciela Pauli w grupie adresatów produktów Crispy znajduje się m.in. młodzież i dzieci, dla których szczególnie ważne jest budowanie właściwych nawyków żywieniowych. - Rozmawiamy o dystrybucji w ramach programu „Owoce w szkole" w Danii i Włoszech. W Polsce nie przystąpiliśmy do programu, ze względu na ograniczenie ustawodawcy do dostarczania do szkół jedynie świeżych owoców i warzyw - mówi Adam Radaś.

Jednak najważniejszym i najbardziej dochodowym kanałem dystrybucji będzie zawsze sprzedaż detaliczna.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Moll 2010-05-06 23:31:53

    Co to za firma ta Paula, lansuje się na tym portalu bardzo często.Czy ta firma robi jakieś konkretne obroty czy tylko się opisuje. Te chipsy to taki średni pomysł , tak mi się wydaje, ale mogę nie mieć racji. Oby tylko nie przesadziła z tym lansem.

    Odpowiedz
  • Mirek 2010-05-07 00:48:08

    Podobny produkt (chipsy jablkowe, buraczkowe, marchewkowe) swego czasu mial Kamis i sprzedawalo sie to bez rewelacji.... Ale zycze firmie sukcesu!:)

    Odpowiedz
  • Serek 2011-08-07 14:55:44

    a mi się wydaje, ze pomysł jest spoko. znam produkty tej firmy cripsy - suszone owoce i warzywa i uwazam,ze to całkiem smaczne i zdrowe rzeczy. czemu nie atakowac innych sieci. zdrowe to jest,wiec ma szanse na sukces. ja osobiscie lubie te jabłka

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!