• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Paula może pozyskać dużego zagranicznego branżowego inwestora

Od pewnego czasu producent zdrowych, owocowo-warzywnych przekąsek, prowadzi rozmowy z branżowym inwestorem spoza Polski. - Negocjacje powinny zakończyć się jeszcze w tym roku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Adam Radaś, założyciel FPH Paula.
  • Autor: Magdalena Brzózka, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-05-2010, 09:24
Paula może pozyskać dużego zagranicznego branżowego inwestora

Przedstawiciele firmy Paula, która zajmuje się produkcją naturalnych, funkcjonalnych przekąsek Crispy, na razie nie mogą nic więcej powiedzieć na temat inwestora, ze względu na poufność negocjacji.

Kilka miesięcy temu przedstawiciele firmy zapewniali, że w zamian za wiedzę i sieć dystrybucyjną mogliby oddać część udziałów w Pauli. Zwłaszcza jeśli propozycja przyszłaby z dużego koncernu, który miałby globalną dystrybucję i dobre know how w zakresie sprzedaży i marketingu.

- Dzięki inwestorowi moglibyśmy pozyskać szerszy dostęp do zagranicznych rynków oraz korzystać z jego dystrybucji. Obecnie Crispy są dostępne w m.in. takich krajach jak: Anglia, Irlandia, Szkocja, Holandia, Szwajcaria, USA, Japonia, Dania, Szwecja, Finlandia, Czechy, Słowacja. Eksport stanowi kilka procent w naszej ogólnej sprzedaży i to chcielibyśmy zmienić, zwłaszcza, że zapotrzebowanie na tego typu produkty wciąż rośnie - mówi Adam Radaś.

Na razie produkty Pauli trafiają zagranicę poprzez dystrybutorów. - Najchętniej poza Polską po Crispy, sięgają Czesi i Słowacy. Cena naszych produktów w każdym kraju jest mniej więcej taka sama. Okazuje się, że moda na zdrowe odżywianie u naszych sąsiadów trwa, dlatego cena naturalnych produktów nie ma większego znaczenia - mówi Adam Radaś.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Część produktów Crispy wysłaliśmy też do Brazylii, ale ze względu na bardzo wysokie opłaty musieliśmy zrezygnować z tego rynku. Okazało się, że żeby zaistnieć na tamtym rynku trzeba uiścić najpierw kilkanaście wysokich opłat, co powodowało, że nasza działalność tam byłaby nieopłacalna - mówi Adam Radaś.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!