Paula: Nie myślimy o produkcji tradycyjnej żywności
- Nasza strategia na najbliższe lata zakłada rozwój produkcji naturalnych dodatków do żywności w oparciu o innowacyjne technologie. Nie planujemy wchodzić w produkcję żywności tradycyjnej - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz, brand manager FPH Paula.

Producent ekologicznej żywności, firma Paula, w tym roku planuje inwestycje w rozwój nowych technologii przetwórstwa żywności, które pozwolą na zachowanie w jak największym stopniu jej naturalnych walorów.
- Rozwijanie takich technologii jest odpowiedzią na potrzeby płynące z rynku, od producentów żywności, poszukujących naturalnych półproduktów wysokiej i najwyższej jakości. Tempo rozwoju innowacyjnych technologii uzależniamy m.in. od środków jakie uda się nam pozyskać z funduszy Unii Europejskiej na ten cel - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz, brand manager FPH Paula.
Producent owocowo-warzywnych przekąsek Crispy Natural planuje pojawiać się na nowych rynkach.
- Wszystkie rynki, zarówno te na których jesteśmy, jak i te na których dopiero będziemy traktujemy priorytetowo. W nieodległej przyszłości zamierzamy wejść z naszymi produktami Crispy Natural lub wzmocnić swoją obecność na rynkach: Rosji, Ukrainy, Białorusi, Czech, Słowacji Wielkiej Brytanii, Włoch. Obecnie prowadzimy bądź finalizujemy rozmowy handlowe dotyczące obecności naszych produktów właśnie na tych rynkach - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz.
Produkty Crispy Natural obecnie można nabyć zarówno w dużych jak i małych miastach, w sieciach ogólnopolskich i regionalnych, w punktach sprzedaży detalicznej, sklepach osiedlowych czy lokalnych, sklepach ze zdrową żywnością, w sprzedaży internetowej oraz bezpośrednio od producenta.
- Crispy Natural są również dostępne w aptekach na terenie Polski. Planujemy rozbudowywać ten kanał dystrybucji - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz.
Przedstawiciele firmy zapewniają, że nie rywalizują ani z polskimi firmami ani z producentami tradycyjnych chipsów.
- Oferujemy zupełnie inne produkty, naturalne, bez smażenia i pieczenia, bez dodatku tłuszczu i cukrów, bez sztucznych dodatków poprawiających wygląd zapach i smak - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz.
FPH Paula jest producentem naturalnych dodatków do żywności. Firma współpracuje z takimi firmami jak m.in.: Nestle, Unilever, Kamis, Prymat czy Heinz. Firma Paula wypracowała w 2010 r. 45 mln zł przychodów ze sprzedaży. W 2011 r. firma liczy na 17 proc. wzrost przychodów.
Czytaj także:
Paula: Wartość żywności ekologicznej w Polsce może za kilka lat przekroczyć kilka mld zł
Paula: Wzrost cen surowców dotknął większość firm,w tym również nas

CENY HURTOWE

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.