Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Paula: Nie myślimy o produkcji tradycyjnej żywności

- Nasza strategia na najbliższe lata zakłada rozwój produkcji naturalnych dodatków do żywności w oparciu o innowacyjne technologie. Nie planujemy wchodzić w produkcję żywności tradycyjnej - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz, brand manager FPH Paula.

Paula: Nie myślimy o produkcji tradycyjnej żywności

Producent ekologicznej żywności, firma Paula, w tym roku planuje inwestycje w rozwój nowych technologii przetwórstwa żywności, które pozwolą na zachowanie w jak największym stopniu jej naturalnych walorów.

- Rozwijanie takich technologii jest odpowiedzią na potrzeby płynące z rynku, od producentów żywności, poszukujących naturalnych półproduktów wysokiej i najwyższej jakości. Tempo rozwoju innowacyjnych technologii uzależniamy m.in. od środków jakie uda się nam pozyskać z funduszy Unii Europejskiej na ten cel - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz, brand manager FPH Paula.

Producent owocowo-warzywnych przekąsek Crispy Natural planuje pojawiać się na nowych rynkach.

- Wszystkie rynki, zarówno te na których jesteśmy, jak i te na których dopiero będziemy traktujemy priorytetowo. W nieodległej przyszłości zamierzamy wejść z naszymi produktami Crispy Natural lub wzmocnić swoją obecność na rynkach: Rosji, Ukrainy, Białorusi, Czech, Słowacji Wielkiej Brytanii, Włoch. Obecnie prowadzimy bądź finalizujemy rozmowy handlowe dotyczące obecności naszych produktów właśnie na tych rynkach - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz.

Produkty Crispy Natural obecnie można nabyć zarówno w dużych jak i małych miastach, w sieciach ogólnopolskich i regionalnych, w punktach sprzedaży detalicznej, sklepach osiedlowych czy lokalnych, sklepach ze zdrową żywnością, w sprzedaży internetowej oraz bezpośrednio od producenta.

- Crispy Natural są również dostępne w aptekach na terenie Polski. Planujemy rozbudowywać ten kanał dystrybucji - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz.

Przedstawiciele firmy zapewniają, że nie rywalizują ani z polskimi firmami ani z producentami tradycyjnych chipsów.

- Oferujemy zupełnie inne produkty, naturalne, bez smażenia i pieczenia, bez dodatku tłuszczu i cukrów, bez sztucznych dodatków poprawiających wygląd zapach i smak - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz.

FPH Paula jest producentem naturalnych dodatków do żywności. Firma współpracuje z takimi firmami jak m.in.: Nestle, Unilever, Kamis, Prymat czy Heinz. Firma Paula wypracowała w 2010 r. 45 mln zł przychodów ze sprzedaży. W 2011 r. firma liczy na 17 proc. wzrost przychodów.

Czytaj także:

Paula: Wartość żywności ekologicznej w Polsce może za kilka lat przekroczyć kilka mld zł

Paula: Wzrost cen surowców dotknął większość firm,w tym również nas

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Paula RSS ALERT    /    Crispy Natural RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    Unilever RSS ALERT    /    Kamis RSS ALERT    /    Prymat RSS ALERT    /    żywność funkcjonalna RSS ALERT    /    dodatki do żywności  RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.178.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!