Paula: Wzrost cen surowców dotknął większość firm,w tym również nas
- Staramy się jednak aby wzrost cen surowców rolnych nie miał bezpośredniego wpływu na ceny naszych produktów. Prowadzenie biznesu w sektorze spożywczym, w którym ceny surowców poddawane są ostrym wahaniom, chociażby ze względu na warunki klimatyczne i związane z nimi zbiory, nauczył nas zabezpieczania się przed tego typu sytuacjami - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz, brand manager FPH Paula.

- Po pierwsze prowadzimy długookresową kontraktacje surowców z uwzględnieniem stabilnej polityki cenowej, po drugie - staramy się planować produkcję w możliwie najdłuższym dla nas okresie z zabezpieczeniem odpowiedniej bazy surowcowej - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz, brand manager FPH Paula.
Paula ma kontrakty wieloletnie gwarantujące realne i opłacalne ceny. - Takie zarządzanie zakupami surowców i samą produkcją, w pewnym stopniu, chroni nas przed gwałtownymi zmianami cen surowców na rynkach krajowych i zagranicznych - mówi mówi Renata Łuczyńska-Bogusz.
FPH Paula jest producentem naturalnych dodatków do żywności. Firma współpracuje z takimi firmami jak m.in.: Nestle, Unilever, Kamis, Prymat czy Heinz.

CENY HURTOWE

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.