Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole

strefa premium

Paweł Jaruga: Chciałbym żeby Polacy na nowo zainteresowali się agrestem (wywiad)

  • Autor: Albert Katana (op. AT)
  • Data: 06-07-2022, 12:01
Mam nadzieję, że dżem agrestowy Łowicza będzie reklamował agrest w ogóle, bo w moim przekonaniu nawet jakiś sukces pojedynczego producenta jest tylko krótkotrwały i nie rozwiązuje problemów całej branży - mówi nam Paweł Jaruga, właściciel plantacji agrestu na Lubelszczyźnie.
Paweł Jaruga: Chciałbym żeby Polacy na nowo zainteresowali się agrestem (wywiad)
Paweł Jaruga został twarzą agrestowego dżemu Łowicza. fot. archiwum rozmówcy/pixabay

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Skąd wziął się agrestowy dżem Łowicza?

Albert Katana, Portalspozywczy.pl: Kiedy rok temu rozmawialiśmy w kontekście twitterowej akcji wsparcia sprzedaży pańskiego agrestu, mówił Pan w wywiadzie dla www.sadyogrody.pl, że sprzedał połowę agrestu “dużej firmie w Polsce”, część owoców przeznaczył na sok, ale generalnie nie spodziewa się pan rewelacyjnych wyników sprzedaży i nawet część plantacji wytnie. Tymczasem w tym roku pańska twarz reklamuje dżem agrestowy Łowicz - to chyba bardzo dobrze dla pana i pańskiego agrestu? Spodziewa się pan znacznego wzrostu sprzedaży?

Paweł Jaruga, właściciel plantacji agrestu na Lubelszczyźnie: Nie uważam, żeby moja twarz w tej reklamie była ważna. Maspex uznał, że to uwiarygadnia i utożsamia a zarazem personalizuje pochodzenie wsadu owocowego w tym dżemie, chyba w najlepszy możliwy sposób. Stąd jest moja twarz i nazwa miejscowości, z której pochodzą owoce. Dzisiaj mogę przyznać im rację, wiele firm podkreśla pochodzenie owoców ale żadna z nich tego w tak dobry sposób nie spersonalizowała.

Dalsza część artykułu (86%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!