Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Piwniczka Babuni: Naszą ambicją jest dotarcie do wymagającego konsumenta amerykańskiego

- Ambicją naszej firmy jest dotarcie z naszą ofertą towarową również do wymagającego konsumenta amerykańskiego. To wszystko zmusiło nas do przyjęcia nowej strategii sprzedaży. Musieliśmy znaleźć i przekonać do współpracy dużych dystrybutorów amerykańskich, zaopatrujących supermarkety w większości stanów zarówno na wschodnim, jak i zachodnim wybrzeżu USA - mówi Jacek Wołkowicz, właściciel zakładu przetwórstwa owocowo – warzywnego producenta przetworów Piwniczka Babuni.

Piwniczka Babuni: Naszą ambicją jest dotarcie do wymagającego konsumenta amerykańskiego
Jacek Wołkowicz, właściciel zakładu przetwórstwa owocowo – warzywnego producenta przetworów Piwniczka Babuni

- Na początku koncentrowaliśmy się wyłącznie na rynku polonijnym. Trzydzieści lat temu konsument polonijny był skupiony w dwóch ośrodkach: w Nowym Jorku i w Chicago. Dotarcie z polskim towarem do sklepów w tych dwóch ośrodkach gwarantowało dostęp do znaczącej części konsumentów pochodzenia polonijnego - wspomina Jacek Wołkowicz.

Dzisiejsza rzeczywistość jest zupełnie inna. Polacy w Stanach bogacą się i masowo przenoszą do bardziej reprezentacyjnych dzielnic na obrzeżach wielkich miast lub przenoszą się z rodzinami do innych stanów w związku z propozycjami lepszej pracy.

- Następuje więc duże rozproszenie konsumentów polonijnych przy równoczesnym zwiększeniu siły nabywczej. Ponadto ambicją naszej firmy jest dotarcie z naszą ofertą towarową również do wymagającego konsumenta amerykańskiego. To wszystko zmusiło nas do przyjęcia nowej strategii sprzedaży. Musieliśmy znaleźć i przekonać do współpracy dużych dystrybutorów amerykańskich, zaopatrujących supermarkety w większości stanów zarówno na wschodnim, jak i zachodnim wybrzeżu USA. Była to bardzo długa i mozolna praca. Główny problem polegał na tym, że mrówka musiała przekonać  słonia o opłacalności współpracy dla obu stron. I udało się. Pracujemy dziś z dwiema firmami z grupy największych dystrybutorów żywności w USA. Dało nam to automatycznie dostęp do setek supermarketów, w których zostały stworzone etniczne sekcje towarowe prezentujące również nasze polskie produkty. To jest nasz olbrzymi i niepodważalny sukces - dodaje Jacek Wołkowicz.

- Jesteśmy producentem żywności, zwłaszcza żywności, którą można zakwalifikować do grupy „All Natural”. Od początku naszego istnienia budujemy i corocznie rozszerzamy o nowe asortymenty naszą podstawową grupę produktów – przetworów owocowo - warzywnych. Prowadzimy także własną produkcję przetworów owocowych i warzywnych m.in. pod własną marką Piwniczka Babuni. W naszych koncepcjach produkcyjnych koncentrujemy się na wysokiej jakości i naturalności produktów. Jednym z ostatnich dokonań firmy jest wprowadzanie chrzanu o bardzo silnych cechach organoleptycznych na rynek australijski. Na rynek amerykański natomiast opracowaliśmy i wprowadziliśmy kolejny produkt z grupy naturalnych – kwaszone całe liście kapusty białej, pasteryzowane. Jest to półfabrykat dla miłośników kuchni polskiej przewidziany do robienia gołąbków mięsnych czy wege o całkiem nowym smaku. Nasi dystrybutorzy w Nowym Yorku już dostarczają ten produkt do wielu restauracji na Manhatanie, gdzie stał się on hitem - mówi Jacek Wołkowicz. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jacek Wołkowicz RSS ALERT    /    Piwniczka Babuni RSS ALERT    /    przetwory owocowo-warzywne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.226.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!