Polacy lubią przyprawy. Po które sięgają najchętniej?
Polacy w pierwszej kolejności sięgają po zioła i przyprawy obecne w tradycyjnej polskiej kuchni od wieków. - Polacy, coraz bardziej otwarci na różne smaki, wciąż pozostają przywiązani do kuchni, którą znają ze swojego dzieciństwa. W pierwszej kolejności, chcąc nadać daniom ostrości, sięgają po czarny pieprz, potem pieprz ziołowy, a dopiero potem myślą o ostrej papryce bądź chili - mówi Iwona German, dyrektor marketingu McCormick w regionie CEE.

– Zużywamy także ogromne ilości liści laurowych i ziela angielskiego, a równocześnie chętnie sięgamy po gotowe kompozycje dedykowane konkretnym daniom. Wśród tych ostatnich faworytem jest przyprawa do kurczaka, co wcale nie dziwi w zestawieniu z ogromną popularnością mięsa drobiowego w ostatnich latach – dodaje Iwona German, dyrektor marketingu McCormick w regionie CEE.
Marka Galeo powstała w 2000 roku w odpowiedzi na ważny trend smart shoppingu obecny w Polsce i na świecie. W portfolio marki znajdują się przyprawy, zioła, mieszanki przyprawowe oraz dodatki spożywcze. Galeo razem z markami takimi jak Kamis, Ducros i Schwartz należy do firmy McCormick.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.