PolBioEco: Największym wyzwaniem dla sektora BIO jest dotarcie do klienta końcowego
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 06-12-2017, 13:48

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- W 2018 r. zamierzamy wejść w nowy podsektor żywności BIO, lecz na razie nie mogę uchylić rąbka tajemnicy. Wydaje nam się, że sektor świeżej certyfikowanej żywności będzie wyzwaniem za którym warto podążać. Z naszych analiz wynika również, że luka strategiczna na rynku BIO ma nadal kąt rozwarty, co ciągle pozwala firmom z sektora BIO działać na polskim rynku trochę jak w strategii błękitnego oceanu. Największym wyzwaniem dla sektora BIO na następne lata będzie zatem skuteczniejsze dotarcie do klienta końcowego który obecnie ma kłopot ze znalezieniem powszechnie produktów certyfikowanych na półkach sklepowych - dodaje Damian Jasica.
Jak firma ocenia plan wprowadzenia w życie zakazu handlu w niedzielę?
komentarze (0)