Prezes Agros Nova nt. wejścia Grupy w kategorię mrożonek
Agros Nova wraz z fabryką w Kotlinie sprzedała firmie Fructon markę mrożonkową Elbro, która dawała Grupie możliwość wejścia w nową kategorię produktową.

Według Marka Sypka, prezesa Agros Nova było to dokładnie przemyślane posunięcie. - Marka Elbro generowała niewielką sprzedaż w stosunku do całości obrotów firmy, a ponieważ była naszym jedynym brandem w kanale produktów mrożonych całkowicie odstawała od strategii dalszego rozwoju firmy - mówi Marek Sypek.
Czy to oznacza, że Agros Nowa nie planuje wchodzić w mrożonki? - Obecnie nie jesteśmy zainteresowani mrożonkami. Nie wygenerowałyby u nas odpowiednich synergii - tłumaczy prezes Agros Nova.
I dodaje: - Dobrze to widać gdy zwrócimy uwagę na to, w jakich kanałach dystrybucji Agros Nova funkcjonuje. Jednocześnie mamy w portfolio produkty dość dalekie od mrożonek, a często wręcz substytutywne do tej kategorii. Nie można robić wszystkiego, trzeba przyjąć pewne priorytety rozwoju. W naszych planach nie ma obecnie miejsca dla mrożonek.
