• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes Bakallandu: Do 2011 r. chcemy mieć 3,5 proc. udział w rynku dżemów

- Jeśli chodzi o rynek dżemów to postawiliśmy sobie jasny cel: chcemy mieć 3,5 proc. rynku w ujęciu wartościowym do czerwca 2011 i chcemy to zrealizować organicznie - mówi Marian Owerko.
  • Autor: Magdalena Brzózka, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-04-2010, 15:22
Prezes Bakallandu: Do 2011 r. chcemy mieć 3,5 proc. udział w rynku dżemów

Polski rynek dżemów czekają przetasowania. Na początku tego roku producent bakalli Bakalland zadebiutował na dżemowym rynku a ostatnio Pamapol odkupił od Agros Novy aktywa marki Sorella.

- Jeśli Pamapol postawi na rozwój marki dżemowej to będzie dobre dla tego rynku. Dżemowy rynek jest, jak każdy, trudny, ale dżemy sprzedajemy dopiero od dwóch miesięcy, więc jest trochę za wcześnie na podsumowania - mówi Marian Owerko.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Na koniec tego roku obrotowego, który zakończy się 30 czerwca, Bakalland chciałby osiągnąć 200 mln zł przychodów ze sprzedaży i dwucyfrowy zysk netto. Rok obrotowy 2010/2011 spółka chciałaby zakończyć już z przychodami na poziomie 300 mln zł.

W ubiegłym roku obrotowym spółka miała 186,1 mln zł przychodów ze sprzedaży i 270 tys. zł straty.

 

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • indie 2010-04-26 15:26:01

    bangalore

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!