Prezes Bakallandu: Nie zamierzamy przejmować Sorelli
- Autor: Rzeczpospolita
- Data: 28-03-2010, 14:08

Bakalland ma dokładną strategię, odnośnie tego, co sprzedawać pod markami Bakalland i Orico. Zdaniem Mariana Owerko kategoria dżemów dobrze się w to wpasowała. Jak tłumaczy w Rzeczpospolitej wyjście jego spółki na ten rynek ma charakter niskonakładowy: bez inwestycji w capex i bez tworzenia nowej marki. Zaznacza jednak, że firma wesprze ten produkt reklamą.
Produkty Bakallandu z segmentu dżemów od lutego są już na rynku sprzedawane są zarówno w dyskontach, hipermarketach, jak i w kanale tradycyjnym, czyli sklepach osiedlowych. Prezes Bakallandu zapewnia, że spółka ma już pierwsze bardzo obiecujące kontrakty dystrybucyjne, ale 18 miesięcy to minimalny okres, aby osiągnąć zakładane cele - czytamy w Rzeczpospolitej.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Finał historii z agrestem w tle. Rolnicze wsparcie przynosi korzyści
-
Łowicz z sezonową nowością. Twarzą produktu został rolnik
-
Bakalland: rewolucja w kadrach trwa! Paweł Jacniacki awansował w strukturach
-
Z Purelli do Bakallandu. Marian Owerko powołał nową dyrektor marketingu
-
Kadrowa rewolucja w Bakallandzie. Marian Owerko wskazał dyrektora produkcyjnego
-
Bakalland nie odpuszcza rynku tradycyjnego
-
Bakalland: Ceny naszych produktów odzwierciedlają strukturę naszych kosztów
-
Bakalland z nowym dyrektorem operacyjnym
-
Bakalland: Polska ma szansę wzmocnić się na obecnym kryzysie
-
Bakalland i Purella łączą siły. W planach nowości i ekspansja
komentarze (0)