• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes Bakallandu: Polski rynek dżemów jest w fazie stagnacji i wymaga inwestycji

Dżemy to trudna kategoria, dlatego każde pojawienie się nowego gracza na tym rynku jest dobre, bo dzięki temu rynek może się rozruszać. Rynek jest duży, ale stagnacyjny, a szkoda, bo uważam, że dżem mógłby być ciekawym produktem eksportowym ze względu na duży potencjał surowcowy w Polsce - mówi Marian Owerko, prezes Bakallandu.
  • Autor: Magdalena Brzózka, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-05-2010, 14:36
Prezes Bakallandu: Polski rynek dżemów jest w fazie stagnacji i wymaga inwestycji

- Na razie nie mamy strategii w jaki sposób będziemy walczyć o rynek dżemów. Spokojnie go obserwujemy i uczymy się, podpatrując zwłaszcza importerów. Na razie polskie firmy nie zrobiły tu niczego oryginalnego. Rynek jest w fazie stagnacji, potrzebuje inwestycji i nowych graczy, żeby coś się działo - mówi Marian Owerko.

Do czerwca 2011 r. Bakalland chce mieć 3,5 proc. udział w rynku dżemów w ujęciu wartościowym i chce to zrealizować organicznie. Zdobywając taką część rynku wartego 325 mln zł rocznie, lider rynku bakalii miałby szansę zwiększyć swoje roczne przychody o ponad 10 mln zł.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Na koniec tego roku obrotowego, który zakończy się 30 czerwca, Bakalland chciałby osiągnąć 200 mln zł przychodów ze sprzedaży i dwucyfrowy zysk netto. W ubiegłym roku obrotowym spółka miała 186,1 mln zł przychodów ze sprzedaży i 270 tys. zł straty.

 

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!