- Rozpoczął się czas, w którym cena produktów spożywczych jest coraz mniej istotna, nastaje koniec prostych przewag kosztowych. Jednak to dopiero początek tego procesu. Myślę, że istotną rolę może odegrać tutaj polityka imigracyjna, ze względu to,że koszty związane z drożejącymi surowcami wynikają z braku rąk do pracy - mówił podczas WKG Wojciech Dąbrowski.

I dodał, że trzeba pamiętać, że obok ceny zawsze jest marka. - Przyszedł moment na zbudowanie polskich spożywczych marek - mówił prezes Edpol Food & Innovation.

I wskazał, że w tym zakresie istotną rolą przy ekspansji polskich przedsiębiorstw jest nie kopiowanie światowych brandów a wytwarzanie niszowych marek i zapotrzebowania na nie.

Edpol Food & Innovation to polska spółka wdrażająca innowacyjne technologie w przemyśle spożywczym i dostarczająca produkty z zakresu przypraw naturalnych, mieszanek przyprawowych, systemów panierowania, marynat oraz sosów mokrych dla przemysłu spożywczego.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl