Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Prezes Frosty: Warto kreować produkty w oparciu o najgłębsze potrzeby konsumenta

W walce o konsumenta niezbędny staje się marketing i głębokie zrozumienie potrzeb konsumenta - wydobycie ich na powierzchnię albo ich wykreowanie - zauważa Adam Basałaj, prezes spółki Frosta.

Prezes Frosty: Warto kreować produkty w oparciu o najgłębsze potrzeby konsumenta

Do swoich wyrobów można przekonywać w sposób racjonalny. Ale Polacy, podobnie jak większość ludzi, są bardziej skłonni kierować się emocjami. Dlatego najlepiej, gdyby producenci odkryli najgłębszą potrzebę zakupu danego produktu. - Jeżeli wykreujemy taki produkt, który będzie odpowiadał na te najgłębsze potrzeby jeszcze utajone, to wtedy można żądać wyższej premii. To też jest sposób, by jakąś linię produktową uczynić lukratywną - mówił Adam Basałaj podczas III Forum Rynku Spożywczego.

Jako przykład wskazał zakup sportowego samochodu przez mężczyznę. - Na pytanie o powód zakupu, ów mężczyzna odpowie zapewne, że samochód jeździ szybko, że się dobrze prowadzi. Ale tak naprawdę, jak wskazują badania, chce pokazać innym, że stać go na zakup takiego samochodu. Jeśli pójdziemy głębiej, okaże się, że najprawdopodobniej człowiek ten ma problemy w rodzinie, pracy, jest niespełniony i ma dodatkową potrzebę by się dowartościować. Wiedząc o tej pierwotnej potrzebie producenci sportowych samochodów budują wokół niej kampanię reklamową i oddalają konsumenta od konkurencji - wyjaśnia Adam Basałaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Adam Basałaj RSS ALERT    /    FRoSTA RSS ALERT    /    III Forum Rynku Spożywczego RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    konsument RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • konsument 2010-11-26 15:01:58
    frosta ma super lazanie mrożone!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.137.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!