- W związku z tym, że nasz produkt jest obecny na rynku dopiero od 3 tygodni za wcześnie jest aby oceniać sprzedaż. Na tym etapie najważniejsze jest dotarcie do potencjalnego klienta. Obserwujemy z zadowoleniem, że konsumenci, którzy zetknęli się z Fruliną wracają i sięgają po nią - mówi Krzysztof Bałanda.
Priorytetem dla firmy na 2010 r. jest budowa sprawnej i efektywnej dystrybucji. - Mamy produkt, nowoczesny zakład produkcyjny, pozostaje więc skupić się na rzeczy najważniejszej - budowaniu rynku dla naszego produktu, budowaniu marki oraz jej świadomości wśród konsumentów - mówi Krzysztof Bałanda.
Obecnie Eko Food pracuje poprzez niezależnych dystrybutorów na bazie umowy o współpracy. - Oczywiście, planujemy poszerzyć dystrybucję, jednak musi iść to dwutorowo. Po pierwsze staramy sie tak dobrać rodzaj sklepów spełniający oczekiwania grupy docelowej. Po drugie zgodnie z założeniem rozpoczęliśmy od Warszawy i tu równolegle do doboru sklepów wspólnie z dystrybutorem budujemy serwis pozyskanych PSD (Partnerski System Detaliczny) - mówi Krzysztof Bałanda.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (0)