Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Prezes Heinz: Nie można wykluczyć, że nowi duzi gracze pojawią się na polskim rynku

- Jednak zdecydowana większość dużych graczy już od wielu lat, bo od lat 90-tych, działa w Polsce. Konkurencja na tym rynku jest bardzo duża. Dlatego trochę wątpię, żeby ktoś się skusił na debiut w Polsce w najbliższym czasie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Adam Dyszyński, prezes Heinz Polska.

Prezes Heinz: Nie można wykluczyć, że nowi duzi gracze pojawią się na polskim rynku

Autor: Magdalena Brzózka, Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
Data: 09-02-2010, 15:27

- Jednocześnie coraz trudniejsza będzie sytuacja mniejszych firm, które stają w obliczu postępującej konsolidacji handlu. Kiedyś na rynkach lokalnych można było spokojnie funkcjonować, dzisiaj jest to coraz trudniejsze. Spore znaczenie ma tutaj rozwój handlu z tradycyjnego w kierunku nowoczesnego, a trzeba mieć na uwadze, że sieci zaopatrują się w towary centralnie i w swojej ofercie chcą mieć marki krajowe, a nie lokalne - mówi Adam Dyszyński.

Jego zdaniem dla mniejszych firm to duży problem, ponieważ nie mają mocnych marek. Siła marki jest ogromnym atutem, bo klienci kiedy wchodzą do sieci, przeważnie sięgają po znane i sprawdzone produkty.

- Dlatego my skupiamy się na rozwoju naszych marek, zwłaszcza marki Pudliszki. Ostatnio zauważamy także, że wiele firm deklaruje brak za interesowania zakupami dodatkowych mocy produkcyjnych, a myśli o przejmowaniu marek, które mają w ofercie ciekawe produkty - mówi Adam Dyszyński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (4)

  • POD WRAŻENIEM 2010-02-10 09:15:25
    He he... Nie można wykluczyć, że w ciągu najbliższych 10 lat to małe ufoludki będą zapylały kwiaty na ziemi, ale... najbardziej prawdopodobny scenariusz to status quo, czyli jednak wciąż pszczoły.
  • campbell 2010-02-10 10:48:44
    moim zdaniem, wejście Campbells\'a to tylko kwestia czasu
  • campbell 2010-02-10 10:48:51
    moim zdaniem, wejście Campbells\'a to tylko kwestia czasu
  • Tomi 2010-02-10 11:48:44
    Dziwne, kiedy wchodzę do Biedronki czy Lidla nie sięgam po markowe produkty. może dla tego że ich tam niema. I rynek idzie w stronę szukania jakości a nie metek. Dyskonty pokazują ze mleko z Łowicza w innym opakowaniu może kosztować 1.49 a nie 2.50 mimo że to to samo mleko.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!