Prezes Heinz Polska: Dzięki przemyślanej kampanii reklamowej podwoiliśmy sprzedaż dań gotowych
Według przedstawiciela Heinz Polska jedną z najbardziej udanych kampanii promujących markę Pudliszki, była ta w ramach, której polskie gospodynie miały nad syłać do firmy własne, domowe przepisy na dania gotowe. - To był doskonały pomysł. Dzięki tej akcji w okresie dwóch lat podwoiliśmy sprzedaż dań gotowych - mówi Adam Dyszyński, prezes Heinz Polska.
Inspiracja dla tej kampanii pochodziła z Wielkiej Brytanii, gdzie zrealizowano podobny konkurs, tylko w kategorii produktów dla dzieci. - Na Wyspach mamy przysyłały pomysły na przeciery warzywne dla swoich pociech. Pomyśleliśmy, że taka akcja może spowodować, że polskie gospodynie, które z dużą nieufnością podchodzą do dań gotowych ze sklepu, zaczną postrzegać tego typu produkty jako zbliżone do domowych ideałów - wyjaśnia Adam Dyszyński.
- Chcieliśmy dopasować receptury dań do wypracowanych przez lata w zaciszu kuchni i przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Ta akcja otworzyła dla nas zupełnie nową grupę konsumentów, którzy nagle zauważyli, że jest to rozwiązanie odpowiadające ich potrzebom - dodaje prezes.
