Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Prezes Heinz Polska: Dzięki przemyślanej kampanii reklamowej podwoiliśmy sprzedaż dań gotowych

Według przedstawiciela Heinz Polska jedną z najbardziej udanych kampanii promujących markę Pudliszki, była ta w ramach, której polskie gospodynie miały nad syłać do firmy własne, domowe przepisy na dania gotowe. - To był doskonały pomysł. Dzięki tej akcji w okresie dwóch lat podwoiliśmy sprzedaż dań gotowych - mówi Adam Dyszyński, prezes Heinz Polska.

Inspiracja dla tej kampanii pochodziła z Wielkiej Brytanii, gdzie zrealizowano podobny konkurs, tylko w kategorii produktów dla dzieci. - Na Wyspach mamy przysyłały pomysły na przeciery warzywne dla swoich pociech. Pomyśleliśmy, że taka akcja może spowodować, że polskie gospodynie, które z dużą nieufnością podchodzą do dań gotowych ze sklepu, zaczną postrzegać tego typu produkty jako zbliżone do domowych ideałów - wyjaśnia Adam Dyszyński.

- Chcieliśmy dopasować receptury dań do wypracowanych przez lata w zaciszu kuchni i przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Ta akcja otworzyła dla nas zupełnie nową grupę konsumentów, którzy nagle zauważyli, że jest to rozwiązanie odpowiadające ich potrzebom - dodaje prezes.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Adam Dyszyński RSS ALERT    /    Heinz RSS ALERT    /    Pudliszki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!