Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Prezes Heinz Polska: Jesteśmy zainteresowani akwizycjami, zwłaszcza w daniach gotowych i sosach

- Heinz jest bardzo zadowolony z tego, co osiągnął w Polsce. Postrzega nasz kraj jako rynek perspektywiczny i absolutnie nie wyklucza akwizycji w przyszłości. Do ewentualnej transakcji dojdzie w momencie, gdy znajdziemy dobrą firmę za rozsądną cenę. Jednak nie chcę spekulować kiedy mogłoby dojść do ewentualnej transakcji i które firmy moglibyśmy przejąć - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Adam Dyszyński, prezes Heinz Polska.

Prezes Heinz Polska: Jesteśmy zainteresowani akwizycjami, zwłaszcza w daniach gotowych i sosach

Autor: Łukasz Stępniak, Magdalena Brzózka. portalspozywczy.pl
Data: 03-02-2010, 21:26

Jaki rozwój planuje Heinz - organiczny czy poprzez przejęcia? Czy Heinz jest zainteresowany akwizycjami na polskim rynku?

Zacznę od strategii rozwoju Grupy Heinz, w której rynki rozwijające się, czyli Chiny, Indie, Indonezja, Rosja, Polska i kraje Europy Wschodniej i Centralnej są bardzo ważnym elementem. Nasza firma chce i będzie inwestować, a tym samym przejmować firmy, które będą miały na danym rynku interesujące produkty lub silną markę.

Jaka to dobra firma? Kiedy mogłoby dojść do takiej transakcji?
Nie mogę na ten temat spekulować.

Czy może Pan przynajmniej powiedzieć, którym z segmentów rynku Heinz jest zainteresowany najbardziej?
Obecnie nie mamy wyznaczonego konkretnego celu ani upatrzonej firmy. Nie prowadzimy także żadnych rozmów na temat ewentualnych przejęć. Mogę jedynie stwierdzić, że długofalowo jesteśmy zainteresowani ewentualnymi akwizycjami, zwłaszcza w kluczowych dla nas kategoriach. Na świecie Heinz specjalizuje się w trzech segmentach spożywczych, z czego dwie działają w Polsce. Heinz to sosy (w tym ketchupy), dania gotowe, i odżywki dla niemowląt. I na tych trzech filarach spółka zamierza się skupić. W Polsce stawiamy na dynamiczny rozwój kategorii sosów i dań gotowych. W ramach tych kategorii interesują nas dobre marki i mocne firmy. Nie mamy także planów wprowadzania marki odżywek dla dzieci, bo to u nas trudny i wyjątkowo skonsolidowany rynek.

Cały wywiad ukaże się w najbliższym magazynie Rynek Spożywczy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Adam Dyszyński RSS ALERT    /    HJ Heinz Polska RSS ALERT    /    Agros Nova RSS ALERT    /    przetwórstwo owocowo-warzywne RSS ALERT    /    przejęcia RSS ALERT    /    sosy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.36.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!