Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Prezes Helio: Polski sektor bakalii nadal się rozwija

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-11-2018, 08:05
- Rynek bakalii w Polsce cały czas się rozwija. Bakalie są bardzo wdzięcznym tematem, a ich konsumpcja jest teraz w modzie. Edukujemy społeczeństwo, że po bakalie warto sięgać nie tylko na święta, ale też na co dzień - mówi Leszek Wąsowicz, prezes Helio.
Prezes Helio: Polski sektor bakalii nadal się rozwija
Leszek Wąsowicz, prezes Helio fot. materiały prasowe

Leszek Wąsowicz od prawie 30 lat związany jest z branżą bakaliową.

- Od lat inwestujemy znaczące środki w budowanie silnej i zdrowej marki Helio w mediach. Dane agencji badających media wskazują Helio jako najsilniej promowaną w poprzednim roku bakaliową markę w TV, prasie konsumenckiej, czy outdorze. Nasze filmy w TV widziało 9 na 10 kobiet powyżej 25 roku życia. Wartość realizowanych przez nas kampanii wyceniana jest na kilkanaście milionów złotych w skali roku. To nasza przewaga konkurencyjna i realna korzyść dla detalisty. Jestem przekonany, że nasze doświadczenie oraz pokaźne inwestycje w markę sprawią, że konsumenci jeszcze chętniej będą sięgać po produkty Helio , a ich sprzedaż u naszych odbiorców będzie wciąż rosła - dodaje Leszek Wąsowicz.

Prezes zapewnia, że przed spółką kolejne medialne uderzenie. - Przed Wielkanocną byliśmy najbardziej widoczną bakaliową marką w telewizji i chcemy to powtórzyć także przed kolejnymi świętami. Poza wysoko-zasięgową kampanią w TV, sprzedaż produktów Helio wspierana będzie w najbardziej poczytnych i opiniotwórczych tytułach prasy konsumenckiej, Internecie oraz reklamą zewnętrzną w największych miastach Polski - zapewnia.

Rynek bakalii w Polsce cały czas się rozwija. Bakalie są bardzo wdzięcznym tematem, a ich konsumpcja jest teraz w modzie.

- Edukowaliśmy nt. produktów Helio w zdrowej diecie poprzez kampanie medialne, degustacje, czy udział w projektach promujących zdrowy tryb życia i żywienia. Dzięki temu pokazaliśmy szerokiej grupie konsumentów, że po bakalie warto sięgać nie tylko na święta, ale też na co dzień. Powoduje to wzrost zainteresowanie zdrową dietą, w tym bakaliami. Produkty te są wyjątkowo ponętne gdyż prócz dawki zdrowia i dobrego samopoczucia, są po prostu smaczne. Szeroki wachlarz asortymentów i możliwości powoduje, że każdy znajdzie wśród nich coś dla siebie. Coraz więcej właścicieli sklepów przekonuje się zaś, że „moda na zdrowie” jest dochodowa - mówi Leszek Wąsowicz.

I zapewnia, że w produkcji mas do ciast Helio nie wykorzystuje konserwantów, glutenu czy popularnego wśród innych producentów oleju palmowego. - Przykładowo nasze masy krówkowe produkowane są wyłącznie ze słodzonego pełnotłustego mleka krowiego, bez dodawania tańszych zamienników, np. tłuszczu palmowego - mówi prezes. 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!