- Social Media to jednak nie jedyny element naszego promotion mix, w który konsekwentnie inwestujemy. Corocznie jesteśmy widoczni w czołowych programach TV, a także w najbardziej poczytnych tytułach prasy konsumenckiej. Nasze kampanie obejmują także internet i nośniki zewnętrzne. Badania Nielsen Audience Measurement wartość realizowanych kampanii Helio oceniają na miliony złotych każdego roku. Oczywiście przekłada się to na sprzedaż, lecz nie jest to algorytm zero jedynkowy. To nie jest weekendowa akcja rabatowa przekładająca się na krótkoterminowe wyniki sprzedażowe. Nasze kampanie mediowe mają przede wszystkim cele długoterminowe. Od lat edukujemy konsumentów i budujemy wizerunek zdrowej marki Helio. W kampaniach wspomagają nas nie tylko specjaliści z domów mediowych, ale też eksperci ds. żywienia i dietetycy - wylicza prezes Helio.  

Poza tym Helio współpracuje m.in. z  Zakładem Żywienia Człowieka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Polskim Stowarzyszeniem Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej. Dzięki temu pokazaliśmy szerokiej grupie konsumentów, że po bakalie warto sięgać nie tylko na święta, że nie wszystkie bakalie są takie same, że kupując bakalie, czy masy do ciast warto spojrzeć na ich skład, na ich jakość, a nie tylko kierować się ceną. To wszystko tworzy zdrowy wizerunek marki Helio i długofalową lojalność konsumenta - dodaje Leszek Wąsowicz.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl