Prezes Homemade: Będziemy inwestować w dystrybucję, promocję oraz zwiększenie sił sprzedaży
Przyszły rok będzie stał pod znakiem dynamicznego wzrostu dostępności naszego produktu i promocji marki. Głównie będziemy inwestować w dystrybucję, promocję oraz zwiększenie sił sprzedaży. Chcemy aby nasze produkty łatwo docierały do konsumentów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Wróbel, prezes Homemade.

Powiązane tematy:
- Uważam, że stabilny od lat w Polsce rynek dań gotowych czeka wiele dynamicznych zmian, które będą powodowane zmianą percepcji kategorii w oczach konsumentów. Obecnie, gdy w społeczeństwie zachodzą zmiany w trybie życia oraz modelu rodziny, potrzebne są nowe, innowacyjne rozwiązania. Konsumenci poszukują wysokiej jakości produktów w nowoczesnym, użytecznym opakowaniu. Oczekują produktów pozwalających i ułatwiających im wysokojakościowe i zdrowe odżywianie się nie tylko w domu, ale i w miejscu pracy. Dlatego też obserwujemy coraz większe zainteresowanie naszymi produktami ze strony tradycyjnych sklepów spożywczych, jak i również ogólnopolskich sieci handlowych.
- Czy "żywność wygodna" podbija wyłącznie duże miasta, czy jej sprzedaż rośnie również w małych i średnich miejscowościach?
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Oczywiście model życia w dużych miastach wspiera żywność wygodną. Największy potencjał sprzedaży jest właśnie tam. Prowadzimy pilotażowe testy naszych produktów również w mniejszych miejscowościach, szukamy odpowiedniego modelu dystrybucji na przyszłość ale w najbliższym czasie będziemy pracować nad zwiększaniem dostępności naszych produktów w dużych aglomeracjach.
- Czy zauważają Państwo zwiększone zapotrzebowanie rynku na zdrową żywność?
- Od pewnego czasu można zauważyć wzrost świadomości wśród konsumentów nie tylko na temat zdrowej żywności, ale przede wszystkim wysokiej jakości produktów spożywczych. Coraz więcej osób dokładnie czyta etykiety - chcą wiedzieć co jedzą. W dużych miastach wzrasta też popularność wydarzeń podejmujących temat wysokiej jakości pożywienia. Różnego rodzaju targi, warsztaty i pokazy kulinarne przyciągają rzesze konsumentów. Jest to relatywnie nowy trend w Polsce. Obserwując jak rozwijał się w krajach Zachodniej Europy, myślę, że jeszcze długo utrzyma się w Polsce. Jest on też bezpośrednio skorelowany z wzrostem gospodarczym oraz zamożnością konsumentów.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.