Prezes Horteksu: Polskie firmy są poważną konkurencją dla międzynarodowych spółek
- Autor: Magdalena Brzózka, www.portalspozywczy.pl
- Data: 29-11-2010, 10:26

- Jest coraz więcej polskich firm, które są w stanie konkurować z dużymi zagranicznymi producentami, stanowią istotną część systemu zapatrzenia sieci międzynarodowych. W branży sokowej taką firmą jest np. firma Sokpol, która jest znaczącym dostawcą marek własnych nie tylko w Polsce ale i w Niemczech, na Węgrzech czy w krajach Pribałtyki - mówi Tomasz Kurpisz, prezes Horteksu.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Grupa Chorten widzi zainteresowanie nabialem marek własnych
-
Producent marek własnych Biedronki ukarany przez UOKiK. Ponad pół miliona złotych kary
-
AT Kearney: Biedronka, Lidl, Aldi, Netto zmieniają się w „demokratyczne delikatesy”
-
Nowa niemiecka sieć drogerii debiutuje w Polsce. Pierwszy sklep już 21 kwietnia
-
Lidl z nową kampanią skierowaną do rodziców. Będzie promować markę Lupilu
-
Grupa Chorten rozszerza ofertę nabiału marki własnej
-
Polski Ogród wypowiedział firmie, działającej na prawie rosyjskim, licencję dot. znaku Hortex
-
Kaufland redukuje swój wpływ na środowisko i wprowadza nowy asortyment
-
Aldi otwiera trzeci sklep w Lublinie
-
Grupa Hortex: Branża napojowa ma za sobą trudne miesiące
- Mleczarnia z Ciechanowa kupiła zakład w Ozorkowie
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
komentarze (0)