Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Owoce i warzywa

Prezes Intenson: Główną barierą rozwoju rynku eko-żywności jest cena

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-04-2016, 10:05
- Potencjał rozwoju rynku zdrowej żywności w naszym kraju jest bardzo duży ale konkurencja na krajowym rynku również jest ogromna. Cały czas powstają kolejne firmy zajmujące się produkcją zdrowej żywności - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson Europe, producenta zdrowej żywności.
Prezes Intenson: Główną barierą rozwoju rynku eko-żywności jest cena
Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson Europe/ fot. Żelazna Studio

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zdaniem szefa Intenson główną barierą rozwoju jest cena produktów ekologicznych, nadal psychologicznie dość wysoka dla przeciętnego polskiego konsumenta. - Dlatego przed nami długa droga do uświadomienia konsumentom jak ważne jest zdrowe odżywianie - dodaje Michał Lasocki.

W Polsce konsument rocznie wydaje ok. 2-4 Euro rocznie na produkty ekologiczne, podczas gdy na Zachodzie te wydatki sięgają 140 Euro na osobę. - Choćby na tym przykładzie widać, że mamy jeszcze bardzo dużo do zrobienia w tym zakresie - mówi prezes firmy Intenson.  

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!