Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Prezes KSC: Reklamy producentów soków propagujące nieużywanie cukru to manipulacja

Producenci napojów promują w reklamach picie soków bez cukru, bo jak podkreślają szkodzi on zdrowiu. - To dla nas duże zagrożenie, bo bije w nasz produkt. Jednak naszym zdaniem reklamy wprowadzają w błąd konsumentów, bo producenci cukier zastępują chemią, nie można nie konserwować soku - mówi Marcin Kulicki, prezes KSC Polski Cukier.

Prezes KSC: Reklamy producentów soków propagujące nieużywanie cukru to manipulacja

Jego zdaniem jeśli producenci rezygnują z cukru na rzecz chemii lub zamiast cukru sypkiego stosują to także powinni o tym informować.

- Reklamy soków promujące soki bez zawartości cukru odbieramy jako nieuczciwą konkurencję. Dlatego sprawę skierowaliśmy do UOKiKu, teraz zastanawiamy się również nad pójściem do sądu - mówi Marcin Kulicki.

Zarząd rozważa także inne sposoby walki z jego zdaniem nieuczciwą konkurencją. 

- Chcielibyśmy stworzyć antyreklamę telewizyjną, jednak to wiąże się niestety z bardzo dużymi nakładami finansowymi, więc jeszcze się zastanawiamy w jaki sposób przeciwstawić się tym działaniom - mówi Marcin Kulicki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marcin Kulicki RSS ALERT    /    KSC Polski Cukier RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • piesik 2009-12-02 14:41:56
    mówi Marcin Okulicki, prezes KSC Polski Cukier. Tak naprawdę nazywa się Kulicki ale byli zomowcy jako menadżerwie zmieniają nazwiska i seudonimy
  • Dx 2009-12-03 09:53:54
    \"producenci cukier zastępują chemią, nie można nie konserwować soku \" no to się odezwał Pan prezes specjalista.. Bo o pasteryzacji w zawodówce w której Pan prezes sie uczył nie wspominali. Jezu jak można sie tak kompromitować
  • Mika 2009-12-03 10:12:26
    Oczywiście, że fakt użycia słodzików zamiast cukru powinien być wyraźnie zaznaczony na produkcie. Cukier nie jest zdrowy, ale słodziki są jeszcze gorsze. \"Bez dodatku cukru\" oznacza dla większości konsumentów \"ani bez substancji słodzących\". Taka reklama wprowadza w błąd.
  • Jas 15 lat 2009-12-08 17:48:50
    ale on tempy jakis nieuk ...do szkoły panie prezesie .. mozna konserwowac termicznie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.237.138.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!