Prezes KZGPOiW: Rozszerzamy promocję owoców jagodowych (wideo)
- Autor: www.sadyogrody.pl
- Data: 03-01-2020, 11:41
- Realizując kampanię "Czas na polskie superowoce" zajmowaliśmy się promocją 7 gatunków, które dojrzewają - poczynając od truskawki w maju aż po minikiwi we wrześniu. Stąd mówiliśmy o jagodowej sztafecie - kolejne gatunki wchodziły na rynek, staraliśmy się je przybliżyć konsumentom. W sumie o kampanii, włączając działania sieci, usłyszało ponad 27 mln Polaków - mówi serwisowi sadyogrody.pl Witold Boguta, prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.
Witold Boguta, Prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw
Kampania była widoczna w mediach społecznościowych, chcieliśmy dotrzeć do konsumentów z przekazem, żeby codziennie sięgali po polskie owoce jagodowe - dodaje.
- W dużej mierze wszystkie cele zostały zrealizowane. Zakładamy na nowy rok kontynuowanie tego zadania, poszerzamy gamę gatunków o jeżyny i agrest. Chcemy również więcej uwagi poświęcić czerwonej porzeczce. Rozszerzamy realizacje projektu w czasie, zaczynamy już w styczniu od promocji przetworów - mówi Witold Boguta.
Więcej na www.sadyogrody.pl.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
komentarze (0)